Samodzielna/y Księgowa/y - MiŚP
Dodane Czwartek, 10 Lutego 2022, 13:49:24, ID ogłoszenia: 126119Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
• ciekawa praca na pełny etat, z możliwością rozwoju, w małym zespole, pracującym w spokojnej atmosferze.
Oczekiwania:
• przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych;
• dobra i praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT oraz PIT);
• bardzo dobra organizacja czasu pracy;
• zdolność analitycznego myślenia;
• zaangażowania w pracę i sumienność;
• skrupulatność;
• lojalność;
• samodzielność;
• praktyczna znajomość przepisów kadrowo-płacowych;
• dobra znajomość programów księgowo-płacowych z rodziny RAKS będzie dodatkowym atutem;
• dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) będzie również dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie ksiąg rachunkowych, książek przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego (m. in. wystawianie faktur, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, przygotowywanie list płac i raportów kasowych);
• sporządzenie zgłoszeń, deklaracji podatkowych i statystycznych, (GUS,US,ZUS);
• przygotowywanie analiz i raportów dla przełożonych;
• nadzorowanie właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych i kadrowo-placowych;
• dostosowywanie systemu księgowego do aktualnych wymogów prawnych;
• bieżąca współpraca z działem administracyjnym oraz zarządem firmy;
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• przyjazną atmosferę w pracy, minimalizującą poziom stresu;
• stałe, atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie;
• możliwością indywidulanego dostosowania godzin pracy;
• szkolenia;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• możliwość awansu finansowego;
• udział w wielu ciekawych projektach.
Prosimy pamiętać o przesłaniu CV oraz wskazaniu oczekiwań finansowych i możliwego terminu podjęcia pracy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Activum Firma Doradczo – Inwestycyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie /02-856/, ul. Transportowców 5c, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Activum Firma Doradczo – Inwestycyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie /02-856/, ul. Transportowców 5c. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Uprzejmie informujemy, że każde prawidłowe zgłoszenie jest przez nas uważnie rozpatrywane, jednak skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Opis ogłoszenia
Opis stanowiska:
• ciekawa praca na pełny etat, z możliwością rozwoju, w małym zespole, pracującym w spokojnej atmosferze.
Oczekiwania:
• przynajmniej kilkuletnie doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu ksiąg rachunkowych;
• dobra i praktyczna znajomość ustawy o rachunkowości oraz przepisów podatkowych (VAT, CIT oraz PIT);
• bardzo dobra organizacja czasu pracy;
• zdolność analitycznego myślenia;
• zaangażowania w pracę i sumienność;
• skrupulatność;
• lojalność;
• samodzielność;
• praktyczna znajomość przepisów kadrowo-płacowych;
• dobra znajomość programów księgowo-płacowych z rodziny RAKS będzie dodatkowym atutem;
• dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel) będzie również dodatkowym atutem.
Zakres obowiązków:
• prowadzenie ksiąg rachunkowych, książek przychodów i rozchodów, ryczałtu ewidencjonowanego (m. in. wystawianie faktur, księgowanie faktur, wyciągów bankowych, przygotowywanie list płac i raportów kasowych);
• sporządzenie zgłoszeń, deklaracji podatkowych i statystycznych, (GUS,US,ZUS);
• przygotowywanie analiz i raportów dla przełożonych;
• nadzorowanie właściwego obiegu, kompletowania, przechowywania i archiwizacji dokumentów księgowych i kadrowo-placowych;
• dostosowywanie systemu księgowego do aktualnych wymogów prawnych;
• bieżąca współpraca z działem administracyjnym oraz zarządem firmy;
• sporządzanie rocznych sprawozdań finansowych.
Oferujemy:
• umowę o pracę;
• przyjazną atmosferę w pracy, minimalizującą poziom stresu;
• stałe, atrakcyjne wynagrodzenie oraz stabilne zatrudnienie;
• możliwością indywidulanego dostosowania godzin pracy;
• szkolenia;
• możliwość rozwoju zawodowego;
• możliwość awansu finansowego;
• udział w wielu ciekawych projektach.
Prosimy pamiętać o przesłaniu CV oraz wskazaniu oczekiwań finansowych i możliwego terminu podjęcia pracy.
Prosimy o zawarcie w CV klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Activum Firma Doradczo – Inwestycyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie /02-856/, ul. Transportowców 5c, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922)”.
Informujemy, że Administratorem danych jest Activum Firma Doradczo – Inwestycyjna sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie /02-856/, ul. Transportowców 5c. Dane zbierane są dla potrzeb rekrutacji. Ma Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Podanie danych w zakresie określonym przepisami ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy oraz aktów wykonawczych jest obowiązkowe. Podanie dodatkowych danych osobowych jest dobrowolne.
Uprzejmie informujemy, że każde prawidłowe zgłoszenie jest przez nas uważnie rozpatrywane, jednak skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.