Recepcjonistka w Comet Business Center
Dodane Wtorek, 19 Grudnia 2017, 10:51:07, ID ogłoszenia: 63690Opis ogłoszenia
Garrick Investments Sp. z o.o. - firma specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami do swojego biura w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko recepcjonisty/recepcjonistki.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
-obsługa recepcji głównej budynku,
-prowadzenie, ewidencjonowanie oraz dystrybucja korespondencji (poczta, przesyłki kurierskie),
-przyjmowanie telefonów, obsługa centrali telefonicznej firmy,
przyjmowanie gości,
-dbanie o prawidłowy obieg informacji,
-przygotowywanie spotkań wewnętrznych (obsługa sal konferencyjnych),
-wsparcie Działu Administracji w zakresie dostaw artykułów i usług oraz przeprowadzania procesów reklamacji w tym obszarze,
-bieżące wsparcie działu Administracji (w tym wyjazdy do Urzędów, do partnerów biznesowych, na pocztę),
-pomoc w działaniach marketingowych,
-inne prace o charakterze biurowym i administracyjnym.
Od kandydatów oczekujemy:
-mile widziani studenci/tki studiów zaocznych,
-dobrej znajomości pakietu MS Office,
-komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-zaangażowanie, duża inicjatywa,
-łatwość nawiązywania kontaktów,
-pogodne i dynamiczne usposobienie,
-miła aparycja i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
-pracę na umowę o pracę,
-pracę w dobrej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się spółce,
-możliwości poszerzania wiedzy własnej,
-zarobki adekwatne do zajmowanego stanowiska
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)".
Opis ogłoszenia
Garrick Investments Sp. z o.o. - firma specjalizująca się w zarządzaniu nieruchomościami do swojego biura w Warszawie poszukuje osoby na stanowisko recepcjonisty/recepcjonistki.
Do zadań osoby na tym stanowisku będzie należało:
-obsługa recepcji głównej budynku,
-prowadzenie, ewidencjonowanie oraz dystrybucja korespondencji (poczta, przesyłki kurierskie),
-przyjmowanie telefonów, obsługa centrali telefonicznej firmy,
przyjmowanie gości,
-dbanie o prawidłowy obieg informacji,
-przygotowywanie spotkań wewnętrznych (obsługa sal konferencyjnych),
-wsparcie Działu Administracji w zakresie dostaw artykułów i usług oraz przeprowadzania procesów reklamacji w tym obszarze,
-bieżące wsparcie działu Administracji (w tym wyjazdy do Urzędów, do partnerów biznesowych, na pocztę),
-pomoc w działaniach marketingowych,
-inne prace o charakterze biurowym i administracyjnym.
Od kandydatów oczekujemy:
-mile widziani studenci/tki studiów zaocznych,
-dobrej znajomości pakietu MS Office,
-komunikatywna znajomość języka angielskiego,
-bardzo dobra organizacja pracy własnej,
-zaangażowanie, duża inicjatywa,
-łatwość nawiązywania kontaktów,
-pogodne i dynamiczne usposobienie,
-miła aparycja i wysoka kultura osobista.
Oferujemy:
-pracę na umowę o pracę,
-pracę w dobrej atmosferze w dynamicznie rozwijającej się spółce,
-możliwości poszerzania wiedzy własnej,
-zarobki adekwatne do zajmowanego stanowiska
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie CV.
Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej aplikacji dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesów rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych tj. Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926, ze zm.)".