Recepcjonistka w Biurze Obsługi Klienta
Dodane Poniedziałek, 18 Października 2021, 0:28:15, ID ogłoszenia: 123603Opis ogłoszenia
Firma Elektronika – Jacek Grabowski w Piasecznie, działająca w branży elektroniki samochodowej, zatrudni recepcjonistkę w Biurze Obsługi Klienta
Zakres obowiązków/ Opis stanowiska
• Profesjonalna obsługa recepcji
• Obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
• Wystawianie faktur
• Obsługa terminali płatniczych
• Przyjęcie nowych pojazdów, modułów do naprawy oraz ich wydawanie
• Udzielanie ogólnych informacji Klientom
• Odbiór i przygotowanie przesyłek kurierskich
Nasze wymagania
• Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie
• Wysoka kultura osobista
• Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
• Pogodne usposobienie
• Sprawna obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
• Umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Przyjazną atmosferę
• Wynagrodzenie 3500 zł brutto
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 501-201-797 w godzinach 17.00-20.00
CV prosimy przesyłać na adres: Elektronikajg@wp.pl
Prosimy o dodanie do CV klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
Opis ogłoszenia
Firma Elektronika – Jacek Grabowski w Piasecznie, działająca w branży elektroniki samochodowej, zatrudni recepcjonistkę w Biurze Obsługi Klienta
Zakres obowiązków/ Opis stanowiska
• Profesjonalna obsługa recepcji
• Obsługa połączeń telefonicznych i korespondencji
• Wystawianie faktur
• Obsługa terminali płatniczych
• Przyjęcie nowych pojazdów, modułów do naprawy oraz ich wydawanie
• Udzielanie ogólnych informacji Klientom
• Odbiór i przygotowanie przesyłek kurierskich
Nasze wymagania
• Dobra organizacja pracy, dokładność i zaangażowanie
• Wysoka kultura osobista
• Sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
• Pogodne usposobienie
• Sprawna obsługa komputera, znajomość pakietu MS Office oraz obsługi urządzeń biurowych
• Umiejętność współpracy w zespole
Oferujemy
• Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
• Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
• Przyjazną atmosferę
• Wynagrodzenie 3500 zł brutto
Osoby zainteresowane prosimy o kontakt telefoniczny 501-201-797 w godzinach 17.00-20.00
CV prosimy przesyłać na adres: Elektronikajg@wp.pl
Prosimy o dodanie do CV klauzuli ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).