Recepcjonistka
Dodane Środa, 02 Marca 2016, 5:30:41, ID ogłoszenia: 15360Opis ogłoszenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta/Recepcjonistka
Obowiązki:
· Obsługa recepcji, udzielanie wstępnej informacji o usługach oferowanych i aktualnych ofertach
promocyjnych
· Prowadzenie i aktualizacja grafiku zapisów
· Koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej zgodnie z obiegiem dokumentów,
· Współpraca z całym Zespołem w ramach doskonalenia Standardów Obsługi Klienta
· Obsługa gości przybywających na zabiegi i spotkania,
· Koordynacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników i właścicieli firm,
· Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych zleconych przez przełożonego,
· Dbałość o czystość w firmie
· Bieżące rozwiązywanie problemów,
· Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
Wymagania:
· Wykształcenie średnie lub wyższe,
· Doświadczenie na podobnym stanowisku ,
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
· Doskonała znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
· Umiejętność budowania relacji interpersonalnych,
· Wysoka kultura osobista
· Bardzo dobra organizacji pracy.
Oferujemy
Oferta:
· Pracę w dużej i stabilnej firmie,
· Atrakcyjne wynagrodzenie,
· Możliwość rozwoju zawodowego,
· Szkolenia wspomagające indywidualny rozwój.
Wszystkim Kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz.
Kontakt:
pracujzn@gmail.com
Opis ogłoszenia
Specjalista ds. Obsługi Klienta/Recepcjonistka
Obowiązki:
· Obsługa recepcji, udzielanie wstępnej informacji o usługach oferowanych i aktualnych ofertach
promocyjnych
· Prowadzenie i aktualizacja grafiku zapisów
· Koordynacja korespondencji przychodzącej/wychodzącej zgodnie z obiegiem dokumentów,
· Współpraca z całym Zespołem w ramach doskonalenia Standardów Obsługi Klienta
· Obsługa gości przybywających na zabiegi i spotkania,
· Koordynacja wyjazdów służbowych krajowych i zagranicznych pracowników i właścicieli firm,
· Wykonywanie bieżących czynności administracyjnych zleconych przez przełożonego,
· Dbałość o czystość w firmie
· Bieżące rozwiązywanie problemów,
· Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania
Wymagania:
· Wykształcenie średnie lub wyższe,
· Doświadczenie na podobnym stanowisku ,
· Bardzo dobra znajomość języka angielskiego,
· Doskonała znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point),
· Umiejętność budowania relacji interpersonalnych,
· Wysoka kultura osobista
· Bardzo dobra organizacji pracy.
Oferujemy
Oferta:
· Pracę w dużej i stabilnej firmie,
· Atrakcyjne wynagrodzenie,
· Możliwość rozwoju zawodowego,
· Szkolenia wspomagające indywidualny rozwój.
Wszystkim Kandydatom gwarantujemy całkowitą dyskrecję. Jednocześnie zastrzegamy sobie prawo kontaktu tylko z wybranymi Kandydatami. Na dokumentach aplikacyjnych prosimy zamieścić poniższą klauzulę: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych, zawartych w niniejszej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. O ochronie danych osobowych, Dz. U. Nr 133 poz.
Kontakt:
pracujzn@gmail.com