Recepcjonista

Dodane Sobota, 13 Lutego 2016, 13:01:22, ID ogłoszenia: 14245
Do negocjacji
Recepcjonista
Wyświetleń: 611

Opis ogłoszenia

SOTO - Dalekowschodnie Centrum Kulturalno-Sportowe Warszawa ul. Karolkowa 28 - to przede wszystkim ośrodek sztuk walki, jeden z największych w Polsce. Zajęcia są skierowane zarówno do dzieci i młodzieży jak i dorosłych i seniorów.

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę Klientów, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie firmy oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
czas pracy:
poniedziałek - piątek godz. 14.30-21.30
sobota - 8.00-13.30

Wymagania podstawowe:

Wykształcenie min. średnie
Umiejętność utrzymania wysokich standardów obsługi Klienta
Umiejętność pracy w zespole
Praktyczna znajomość MS Office
Wysoka kultura pracy i samodzielność w działaniu
Wysoka kultura osobista
Dynamizm, zaangażowanie i motywacja
Dokładność, skrupulatność i chęć do pracy
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami
Konsekwencja i skuteczność w działaniu
Dobra organizacja pracy

Oferujemy:

Atrakcyjny system wynagradzania
Interesującą i odpowiedzialną pracę dającą możliwość rozwoju
Narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych obowiązków
Szkolenia przygotowujące do pracy, jak również podnoszące kwalifikacje

Proszę o przesyłanie CV ze zdjęciem, CV bez zdjęcia nie będą rozpatrywane.

Opis ogłoszenia

SOTO - Dalekowschodnie Centrum Kulturalno-Sportowe Warszawa ul. Karolkowa 28 - to przede wszystkim ośrodek sztuk walki, jeden z największych w Polsce. Zajęcia są skierowane zarówno do dzieci i młodzieży jak i dorosłych i seniorów.

Opis stanowiska:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za obsługę Klientów, profesjonalne doradztwo w zakresie asortymentu znajdującego się w ofercie firmy oraz utrzymywanie dobrych relacji z Klientami
czas pracy:
poniedziałek - piątek godz. 14.30-21.30
sobota - 8.00-13.30

Wymagania podstawowe:

Wykształcenie min. średnie
Umiejętność utrzymania wysokich standardów obsługi Klienta
Umiejętność pracy w zespole
Praktyczna znajomość MS Office
Wysoka kultura pracy i samodzielność w działaniu
Wysoka kultura osobista
Dynamizm, zaangażowanie i motywacja
Dokładność, skrupulatność i chęć do pracy
Łatwość w nawiązywaniu i utrzymywaniu kontaktów z Klientami
Konsekwencja i skuteczność w działaniu
Dobra organizacja pracy

Oferujemy:

Atrakcyjny system wynagradzania
Interesującą i odpowiedzialną pracę dającą możliwość rozwoju
Narzędzia potrzebne do wykonywania powierzonych obowiązków
Szkolenia przygotowujące do pracy, jak również podnoszące kwalifikacje

Proszę o przesyłanie CV ze zdjęciem, CV bez zdjęcia nie będą rozpatrywane.