Przedstawiciel handlowy

Dodane Wtorek, 14 Września 2021, 14:36:10, ID ogłoszenia: 122786
Do negocjacji
Przedstawiciel handlowy
Wyświetleń: 121

Opis ogłoszenia

Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - działającej od 5 lat warszawskiej firmy Artmontage - specjalizującej się w produkcji mebli i wyrobów stolarskich dedykowanych podmiotom komercyjnym i instytucjom. Firma oferuje produkcję i montaż umeblowania przestrzeni publicznych, handlowych i usługowych, jak również innych elementów dekoracyjnych, wystroju wnętrz wg wymagań klienta. Obecnie poszukuje osoby, która z pasją i zaangażowaniem podejmie się roli Przedstawiciela handlowego.

Jeśli:
- lubisz stawiać przed sobą cele i do nich dążyć,
- jesteś samodzielny i zaradny,
- chętnie i z zaangażowaniem podejmujesz wyzwania,
- chętnie wychodzisz z inicjatywą i dzielisz się swoimi pomysłami,
- lubisz ludzi, cieszy Cię kontakt z nimi,
- skutecznie budujesz nowe relacje,
- osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość
to może być wymarzona praca dla Ciebie!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych B2B (z naciskiem na podmioty typu: przestrzenie biurowe, hotele, sieci sklepów, kawiarnie, muzea, instytucje publiczne),
- poszukiwanie szans współpracy B2B w charakterze podwykonawcy,
- budowanie i dbanie o relacje z obecnymi klientami firmy,
- prezentacja oferty firmy i aktywna sprzedaż usług,
- finalizowanie transakcji i dopełnianie formalności z klientem,
- realizacja planów sprzedaży,
- monitoring rynku oraz branży.

Czego od Ciebie wymagamy:
- min. rocznego doświadczenia w pracy na pokrewnych stanowiskach - handel, obsługa klienta,
- uporządkowania i samodzielności w organizowaniu czasu pracy,
- pracy z systemem CRM,
- komunikatywności i nienagannej kultury osobistej,
- bardzo dobrej znajomości i umiejętności prezentacji oferty firmy,
- gotowości do pracy w terenie i prawa jazdy kat. B,

Co chcemy Ci zaoferować:
- atrakcyjne wynagrodzenie: stała kwota lub podstawa + prowizja, uwzględniające poziom Twojego doświadczenia,
- formę zatrudnienia: umowę o pracę lub B2B,
- laptop i telefon służbowy, docelowo: firmowy samochód,
- współpracę ze zgranym zespołem w koleżeńskiej atmosferze,
- perspektywy rozwoju stanowiska i awansu na lidera zespołu handlowego,
- rozwijanie Twoich kompetencji poprzez szkolenia sprzedażowe, udział w targach i wydarzeniach branżowych etc.

Jak wygląda proces rekrutacji?
- I etap - prosimy o przesłanie CV. Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Studio Alena Trafimava z siedzibą w w Warszawie przy ul. Mickiewicza 37/58​​ - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
- II etap – badanie stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami,
- III etap – spotkania stacjonarne lub online z przedstawicielami firmy

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.

Opis ogłoszenia

Poszukujemy Kandydatów dla naszego klienta - działającej od 5 lat warszawskiej firmy Artmontage - specjalizującej się w produkcji mebli i wyrobów stolarskich dedykowanych podmiotom komercyjnym i instytucjom. Firma oferuje produkcję i montaż umeblowania przestrzeni publicznych, handlowych i usługowych, jak również innych elementów dekoracyjnych, wystroju wnętrz wg wymagań klienta. Obecnie poszukuje osoby, która z pasją i zaangażowaniem podejmie się roli Przedstawiciela handlowego.

Jeśli:
- lubisz stawiać przed sobą cele i do nich dążyć,
- jesteś samodzielny i zaradny,
- chętnie i z zaangażowaniem podejmujesz wyzwania,
- chętnie wychodzisz z inicjatywą i dzielisz się swoimi pomysłami,
- lubisz ludzi, cieszy Cię kontakt z nimi,
- skutecznie budujesz nowe relacje,
- osiąganie sukcesów wspólnie z firmą daje Ci satysfakcję i radość
to może być wymarzona praca dla Ciebie!

Co będzie należało do Twoich obowiązków:
- nawiązywanie nowych kontaktów handlowych B2B (z naciskiem na podmioty typu: przestrzenie biurowe, hotele, sieci sklepów, kawiarnie, muzea, instytucje publiczne),
- poszukiwanie szans współpracy B2B w charakterze podwykonawcy,
- budowanie i dbanie o relacje z obecnymi klientami firmy,
- prezentacja oferty firmy i aktywna sprzedaż usług,
- finalizowanie transakcji i dopełnianie formalności z klientem,
- realizacja planów sprzedaży,
- monitoring rynku oraz branży.

Czego od Ciebie wymagamy:
- min. rocznego doświadczenia w pracy na pokrewnych stanowiskach - handel, obsługa klienta,
- uporządkowania i samodzielności w organizowaniu czasu pracy,
- pracy z systemem CRM,
- komunikatywności i nienagannej kultury osobistej,
- bardzo dobrej znajomości i umiejętności prezentacji oferty firmy,
- gotowości do pracy w terenie i prawa jazdy kat. B,

Co chcemy Ci zaoferować:
- atrakcyjne wynagrodzenie: stała kwota lub podstawa + prowizja, uwzględniające poziom Twojego doświadczenia,
- formę zatrudnienia: umowę o pracę lub B2B,
- laptop i telefon służbowy, docelowo: firmowy samochód,
- współpracę ze zgranym zespołem w koleżeńskiej atmosferze,
- perspektywy rozwoju stanowiska i awansu na lidera zespołu handlowego,
- rozwijanie Twoich kompetencji poprzez szkolenia sprzedażowe, udział w targach i wydarzeniach branżowych etc.

Jak wygląda proces rekrutacji?
- I etap - prosimy o przesłanie CV. Przesłane dokumenty muszą zawierać klauzulę:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Współadministratorów danych osobowych: Maxie Hill Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu przy ul. Św. Marcin 29/8 - prowadzącą proces rekrutacyjny i Studio Alena Trafimava z siedzibą w w Warszawie przy ul. Mickiewicza 37/58​​ - zlecającą przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego na stanowisko, dla potrzeb niniejszego procesu rekrutacji zgodnie z ogólnym rozporządzeniem o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016).”
- II etap – badanie stylów zachowań MaxieDISC i wywiady telefoniczne z rekruterami,
- III etap – spotkania stacjonarne lub online z przedstawicielami firmy

Zastrzegamy sobie prawo do skontaktowania się z wybranymi Kandydatami.