Project Portfolio Manager
Dodane Czwartek, 10 Maja 2018, 8:15:05, ID ogłoszenia: 71856Opis ogłoszenia
Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP dla klientów na polskim oraz międzynarodowym rynku, szukamy osoby na stanowisko:
Project Portfolio Manager
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
* Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie portfelem projektów i sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów.
* Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania projektem, metod pomiaru i raportowania projektów, narzędzi i standardów obejmujących: zakres, harmonogram, budżet i ryzyko projektowe.
* Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
* Stała współpraca z działami sprzedaży, wdrożeń, IT i serwisu
* Stworzenie struktur PMO
* Uwspólnienie (i w razie potrzeby wsparcie) wymaganej przez klientów przygotowywanej przez kierowników projektów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji biznesowej projektu / harmonogramów / budżetów / innych standardowych dokumentów
* Wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu analizy projektowej, analizy kosztów i korzyści, analizy zwrotu z inwestycji oraz innymi powiązanymi analizami inwestycji projektowych.
* Opracowanie standardów tworzenia dokumentacji projektowej w ramach portfolio projektów oraz procesu sprawozdawczości z postępów prac w obszarze zarządzania projektami
* Uwspólnienie dla całej organizacji procesu podejmowania decyzji w sprawie priorytetów projektów, poprzez przygotowywanie materiałów/sprawozdań oraz dokumentowanie decyzji i informowanie o nich zainteresowanych stron.
* Nadzór nad jakością prowadzenia projekt oraz dbanie o prawidłową dokumentację projektową
* Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w ramach nowych jak i obecnie prowadzonych projektów
* Opis, rozwój, wdrożenie oraz egzekutywa metodyk zarządzania projektami, w szczególności w zakresie metodyk zwinnych (Agile)
Oczekiwania:
* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku, Project Portfolio Manager, Senior Project Manager bądź podobne.
* Doświadczenie we wdrożeniu metodyk zarządzania portfelem projektów
* Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających procesy zarządzania portfelem projektów.
* Wsparcie kierowników projektów w opracowywaniu dokumentacji projektowej, w zakresie:
* Celów i budżetów
* Prawidłowego definiowania biznesowych właścicieli projektów oraz sponsorów projektów
* Uwspólnionego sposobu raportowania z postępów w projektach
* Doświadczenie w zakresie audytu projektów lub/i prowadzenia sesji szkoleniowych opartych o najlepsze praktyki i błędy w zamkniętych projektach
* Doświadczenie w procesie raportowanie portfela projektów (w tym budżetów poszczególnych projektów jak i portfela projektów)
* Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu strategią portfela projektów, w tym ryzyk
* Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla projektów IT
* Umiejętność dostrzegania krytycznych detali w projektach, uwspólnienia procesów zarządzania projektami
* Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
* Doświadczenie w rozwoju "organizacji uczącej się"
* Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
* Doskonałe umiejętności komunikacji wielokanałowej
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
* Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
Dodatkowe atuty:
* Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM
* Znajomość rozwiązań portalowych w tym Microsoft SharePoint
Firma oferuje:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Pakiet medyczny
* Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
* Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
* Dużą samodzielność i niezależność,
Nr ref: ref1013963204
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
Dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej pozycji, istniejącej na rynku od wielu lat, dostarczającej rozwiązania IT klasy ERP dla klientów na polskim oraz międzynarodowym rynku, szukamy osoby na stanowisko:
Project Portfolio Manager
Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
* Rekomendacja i wdrożenia narzędzi wspierających zarządzanie portfelem projektów i sprawozdawczości w zakresie realizowanych projektów.
* Opracowanie i wdrożenie powtarzalnych procesów zarządzania projektem, metod pomiaru i raportowania projektów, narzędzi i standardów obejmujących: zakres, harmonogram, budżet i ryzyko projektowe.
* Stała współpraca i tworzenia najlepszych praktyk z kluczowymi decydentami, w tym szukanie najlepszych rozwiązań wspierających dynamiczny rozwój organizacji
* Stała współpraca z działami sprzedaży, wdrożeń, IT i serwisu
* Stworzenie struktur PMO
* Uwspólnienie (i w razie potrzeby wsparcie) wymaganej przez klientów przygotowywanej przez kierowników projektów dokumentacji projektowej, w tym dokumentacji biznesowej projektu / harmonogramów / budżetów / innych standardowych dokumentów
* Wsparcie kierowników projektów w przygotowaniu analizy projektowej, analizy kosztów i korzyści, analizy zwrotu z inwestycji oraz innymi powiązanymi analizami inwestycji projektowych.
* Opracowanie standardów tworzenia dokumentacji projektowej w ramach portfolio projektów oraz procesu sprawozdawczości z postępów prac w obszarze zarządzania projektami
* Uwspólnienie dla całej organizacji procesu podejmowania decyzji w sprawie priorytetów projektów, poprzez przygotowywanie materiałów/sprawozdań oraz dokumentowanie decyzji i informowanie o nich zainteresowanych stron.
* Nadzór nad jakością prowadzenia projekt oraz dbanie o prawidłową dokumentację projektową
* Standaryzacja i wdrożenie uwspólnionych najlepszych praktyk w ramach nowych jak i obecnie prowadzonych projektów
* Opis, rozwój, wdrożenie oraz egzekutywa metodyk zarządzania projektami, w szczególności w zakresie metodyk zwinnych (Agile)
Oczekiwania:
* Kilkuletnie doświadczenie w pracy w firmie wdrożeniowej na stanowisku, Project Portfolio Manager, Senior Project Manager bądź podobne.
* Doświadczenie we wdrożeniu metodyk zarządzania portfelem projektów
* Doświadczenie we wdrażaniu rozwiązań informatycznych wspierających procesy zarządzania portfelem projektów.
* Wsparcie kierowników projektów w opracowywaniu dokumentacji projektowej, w zakresie:
* Celów i budżetów
* Prawidłowego definiowania biznesowych właścicieli projektów oraz sponsorów projektów
* Uwspólnionego sposobu raportowania z postępów w projektach
* Doświadczenie w zakresie audytu projektów lub/i prowadzenia sesji szkoleniowych opartych o najlepsze praktyki i błędy w zamkniętych projektach
* Doświadczenie w procesie raportowanie portfela projektów (w tym budżetów poszczególnych projektów jak i portfela projektów)
* Doświadczenie w tworzeniu i zarządzaniu strategią portfela projektów, w tym ryzyk
* Doświadczenie w obliczaniu kosztowości i ROI dla projektów IT
* Umiejętność dostrzegania krytycznych detali w projektach, uwspólnienia procesów zarządzania projektami
* Doświadczenie w procesie ciągłego podnoszenia jakości usług
* Doświadczenie w rozwoju "organizacji uczącej się"
* Rozbudowane umiejętności analitycznego myślenia oraz doświadczenie w rozwiązywaniu skomplikowanych wyzwań
* Doskonałe umiejętności komunikacji wielokanałowej
* Bardzo dobra znajomość języka angielskiego i polskiego
* Wykształcenie wyższe (preferowane techniczne, lub ekonomiczne)
Dodatkowe atuty:
* Znajomość rozwiązań w zakresie ERP, ETL, BI, CRM
* Znajomość rozwiązań portalowych w tym Microsoft SharePoint
Firma oferuje:
* Atrakcyjne wynagrodzenie
* Pakiet medyczny
* Pracę w dynamicznej, ceniącej indywidualność firmie z branży IT,
* Ciekawe wyzwania i możliwość budowania naszej organizacji;
* Dużą samodzielność i niezależność,
Nr ref: ref1013963204
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).