Pracownik wsparcia partnerów handlowych (m/w/d) - Niemcy

Dodane Środa, 12 Sierpnia 2020, 14:41:19, ID ogłoszenia: 111459
Do negocjacji
Pracownik wsparcia partnerów handlowych (m/w/d) - Niemcy
Wyświetleń: 131

Opis ogłoszenia

Randstad jest wiodącym dostawcą usług HR w Niemczech. To co nas napędza w ponad 550 oddziałach na terenie Niemiec, to sukces naszych klientów i kandydatów.

Dla naszego klienta, największej firmy e-commerce na świecie, poszukujemy pracownik do wsparcia partnerów handlowych (m/w/d) chcących pracować w systemie Home Office. Nasz klient stara się być firmą najbardziej zorientowaną na klienta, w której ludzie mogą znaleźć i odkryć praktycznie wszystko. Celem firmy jest oferowanie wszystkiego po trochu: - Niskie ceny, szeroki wybór i wygoda.

Start: 31.08.2020

Zakres obowiązków:
• Kontakt w sprawach technicznych, operacyjnych, systemowych i procesowych w celu ich zdiagnozowania i zaproponowania rozwiązań
• Wsparcie w rozszerzeniu od czystego zarządzania kontaktami do innych obszarów
• Badanie wytycznych i komunikacja skutecznych rozwiązań

Wymagamy:
• Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. B2 – jest to warunek konieczny
• Atutem jest obsługa klienta lub call center
• Bardzo dobre umiejętności obsługi komputera, takie jak: Korzystanie z kilku narzędzi programowych w tym samym czasie
• Elastyczność i chęć do pracy w systemie zmianowym i w wsystemie home office
Wymagania dotyczące pracy w domu:
• Dostęp do łącza internetowego (łącze DSL (LAN lub WLAN) lub LTE z min. 6 Mbit/s)
• Zapewnienie ergonomicznego miejsca pracy lub lokalizacji do wykonywania pracy w systemie home office
• Główne miejsce zamieszkania znajduje się w Niemczech/Chęć do przeprowadzki do Niemiec
Nasz klient oferuje:
• Zatrudnienie w opraciu o niemiecka umowe o prace na początek na czas określony (12 miesięcy)
• Możliwość pracy z domu, aby uniknąć korków i kosztów podróży
• Łatwe połączenie między pracą a rodziną
• Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń z premiami i akcjami pracowniczymi oraz optymalną równowagą między życiem zawodowym a prywatnym
• Rabat dla pracowników klienta w wysokości 10%
• W pełni płatne wprowadzenie i szkolenie
• 4 tygodnie szkolenia online dla nowych pracowników
• Pełne wyposażenie techniczne (laptop, monitor, zestaw słuchawkowy itp.)

Aplikacje proszę przesyłać na adres e-mail: dorota.rond@randstad.de z tematem: Pracownik wsparcia

Opis ogłoszenia

Randstad jest wiodącym dostawcą usług HR w Niemczech. To co nas napędza w ponad 550 oddziałach na terenie Niemiec, to sukces naszych klientów i kandydatów.

Dla naszego klienta, największej firmy e-commerce na świecie, poszukujemy pracownik do wsparcia partnerów handlowych (m/w/d) chcących pracować w systemie Home Office. Nasz klient stara się być firmą najbardziej zorientowaną na klienta, w której ludzie mogą znaleźć i odkryć praktycznie wszystko. Celem firmy jest oferowanie wszystkiego po trochu: - Niskie ceny, szeroki wybór i wygoda.

Start: 31.08.2020

Zakres obowiązków:
• Kontakt w sprawach technicznych, operacyjnych, systemowych i procesowych w celu ich zdiagnozowania i zaproponowania rozwiązań
• Wsparcie w rozszerzeniu od czystego zarządzania kontaktami do innych obszarów
• Badanie wytycznych i komunikacja skutecznych rozwiązań

Wymagamy:
• Znajomość języka niemieckiego i angielskiego na poziomie min. B2 – jest to warunek konieczny
• Atutem jest obsługa klienta lub call center
• Bardzo dobre umiejętności obsługi komputera, takie jak: Korzystanie z kilku narzędzi programowych w tym samym czasie
• Elastyczność i chęć do pracy w systemie zmianowym i w wsystemie home office
Wymagania dotyczące pracy w domu:
• Dostęp do łącza internetowego (łącze DSL (LAN lub WLAN) lub LTE z min. 6 Mbit/s)
• Zapewnienie ergonomicznego miejsca pracy lub lokalizacji do wykonywania pracy w systemie home office
• Główne miejsce zamieszkania znajduje się w Niemczech/Chęć do przeprowadzki do Niemiec
Nasz klient oferuje:
• Zatrudnienie w opraciu o niemiecka umowe o prace na początek na czas określony (12 miesięcy)
• Możliwość pracy z domu, aby uniknąć korków i kosztów podróży
• Łatwe połączenie między pracą a rodziną
• Atrakcyjny pakiet wynagrodzeń z premiami i akcjami pracowniczymi oraz optymalną równowagą między życiem zawodowym a prywatnym
• Rabat dla pracowników klienta w wysokości 10%
• W pełni płatne wprowadzenie i szkolenie
• 4 tygodnie szkolenia online dla nowych pracowników
• Pełne wyposażenie techniczne (laptop, monitor, zestaw słuchawkowy itp.)

Aplikacje proszę przesyłać na adres e-mail: dorota.rond@randstad.de z tematem: Pracownik wsparcia