Pracownik Działu Call Center

Dodane Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 9:37:34, ID ogłoszenia: 61487
Do negocjacji
Pracownik Działu Call Center
Wyświetleń: 607

Opis ogłoszenia



Jesteśmy organizacją,która ma na celu szeroko rozumianą edukację i doradztwo w zakresie energii elektrycznej i paliwa gazowego.
Naszym celem jest optymalizacja kosztów energii elektrycznej w przedsiębiorstwach poprzez profesjonalne doradztwo oraz kompleksowa obsługę w tym zakresie.
Naszym największym atutem jest szeroki wachlarz produktów i rozwiązań dla klienta.



PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER



Obowiązki;
-Telefoniczna obsługa klientów Firmy:
-przyjmowanie zgłoszeń
-rozwiązywanie problemów
-Telefoniczna akwizycja produktów Firmy
-Zapewnienie odpowiedniego obiegu informacji w relacji z klientem.
-Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy


Wymagania:

-Rzetelność i dokładność
-Dobra organizacja pracy
-Chęć nauki i rozwoju
-Umiejętność obsługi komputera oraz innych sprzętów biurowych
-Pozytywne podejście do ludzi
-Komunikatywność i umiejętność budowania relacji


OFERUJEMY:

-Konkurencyjne wynagrodzenie: podstawa+liczne premie
-Pełna samodzielność w pracy
-Pełne szkolenie przygotowawcze
-Stała opieka ,wsparcie managera
-Niezbędne narzędzia pracy
-Pracę w miłej atmosferze



Prosimy o dołączenie klauzuli; Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji,zgodnie z Ustawą z dn.29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych [Dz.U. z 2014 r. poz. 1182]
Aktualnie dla naszego partnera poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Opis ogłoszenia



Jesteśmy organizacją,która ma na celu szeroko rozumianą edukację i doradztwo w zakresie energii elektrycznej i paliwa gazowego.
Naszym celem jest optymalizacja kosztów energii elektrycznej w przedsiębiorstwach poprzez profesjonalne doradztwo oraz kompleksowa obsługę w tym zakresie.
Naszym największym atutem jest szeroki wachlarz produktów i rozwiązań dla klienta.



PRACOWNIK DZIAŁU CALL CENTER



Obowiązki;
-Telefoniczna obsługa klientów Firmy:
-przyjmowanie zgłoszeń
-rozwiązywanie problemów
-Telefoniczna akwizycja produktów Firmy
-Zapewnienie odpowiedniego obiegu informacji w relacji z klientem.
-Dbanie o pozytywny wizerunek Firmy


Wymagania:

-Rzetelność i dokładność
-Dobra organizacja pracy
-Chęć nauki i rozwoju
-Umiejętność obsługi komputera oraz innych sprzętów biurowych
-Pozytywne podejście do ludzi
-Komunikatywność i umiejętność budowania relacji


OFERUJEMY:

-Konkurencyjne wynagrodzenie: podstawa+liczne premie
-Pełna samodzielność w pracy
-Pełne szkolenie przygotowawcze
-Stała opieka ,wsparcie managera
-Niezbędne narzędzia pracy
-Pracę w miłej atmosferze



Prosimy o dołączenie klauzuli; Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celach rekrutacji,zgodnie z Ustawą z dn.29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych [Dz.U. z 2014 r. poz. 1182]
Aktualnie dla naszego partnera poszukujemy kandydatów na stanowisko: