PRACOWNIK ADMINISTRACYJNO BIUROWY
Dodane Sobota, 24 Maja 2025, 16:38:16, ID ogłoszenia: 149859Opis ogłoszenia
Firma AKOR sp. z o.o. z siedzibą w Opaczy Malej przy ul Targowej 15, zatrudni pracownika do obsługi administracyjnej biura ze szczególnym uwzględnieniem obsługi procesu realizacji, umów budowlanych. Zakres zadań:
• kompleksowa obsługa inwestycji budowlanej, ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania kaucji gwarancyjnych, przygotowywania umów oraz monitorowania zapisów umownych, rozliczania kontraktów
• monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,
• zarządzanie dokumentacją księgową- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, weryfikacja i rejestracja faktur zakupowych, a także egzekwowanie brakujących dokumentów
• załatwianie spraw urzędowych, min. z urzędami gmin, urzędami pracy, urzędami skarbowymi, zakładem ubezpieczeń społecznych
• sprawozdawczość GUS
• ścisła współpraca z kancelaria prawniczą: monitorowanie prowadzonych spraw sądowych oraz prowadzenie i przekazywanie dokumentów, informacji do nowo otwieranych spraw
• rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach elektronicznych
• wystawianie faktur sprzedaży, zaliczkowych oraz korygujących
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w organizacji
• sporządzanie podstawowych raportów i zestawień, optymalizacja kosztów administracyjnych
• współpraca z innymi działami spółki
• pełnienie roli pośrednika między firmą a biurem rachunkowym
• inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura
Wymagania:
• konieczne minimum dwuletnie doświadczenie w pracy, w firmie budowlanej doskonała organizacja pracy - umiejętność pracy pod presją
• znajomości Kodeksu spółek handlowych
• duża samodzielność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i realizacji powierzonych zadań
• Bardzo dobra znajomość MS Excel (kluczowa kompetencja)
• Obowiązkowość i dokładność
• Podstawowa znajomość zasad księgowości
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Zdolności analityczne i skrupulatność w realizacji obowiązków
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Prawo jazdy kat B
oferujemy stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Proponujemy wynagrodzenie atrakcyjne wynagrodzenie 7 000 netto Wynagrodzeniem uzależnionym od zaangażowania i posiadanych kwalifikacji
Opis ogłoszenia
Firma AKOR sp. z o.o. z siedzibą w Opaczy Malej przy ul Targowej 15, zatrudni pracownika do obsługi administracyjnej biura ze szczególnym uwzględnieniem obsługi procesu realizacji, umów budowlanych. Zakres zadań:
• kompleksowa obsługa inwestycji budowlanej, ze szczególnym uwzględnieniem rozliczania kaucji gwarancyjnych, przygotowywania umów oraz monitorowania zapisów umownych, rozliczania kontraktów
• monitorowanie płatności faktur i rozliczeń,
• zarządzanie dokumentacją księgową- kompletowanie i archiwizowanie dokumentacji księgowej, weryfikacja i rejestracja faktur zakupowych, a także egzekwowanie brakujących dokumentów
• załatwianie spraw urzędowych, min. z urzędami gmin, urzędami pracy, urzędami skarbowymi, zakładem ubezpieczeń społecznych
• sprawozdawczość GUS
• ścisła współpraca z kancelaria prawniczą: monitorowanie prowadzonych spraw sądowych oraz prowadzenie i przekazywanie dokumentów, informacji do nowo otwieranych spraw
• rejestracja i archiwizacja dokumentów w bazach elektronicznych
• wystawianie faktur sprzedaży, zaliczkowych oraz korygujących
• nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w organizacji
• sporządzanie podstawowych raportów i zestawień, optymalizacja kosztów administracyjnych
• współpraca z innymi działami spółki
• pełnienie roli pośrednika między firmą a biurem rachunkowym
• inne bieżące prace związane z funkcjonowaniem biura
Wymagania:
• konieczne minimum dwuletnie doświadczenie w pracy, w firmie budowlanej doskonała organizacja pracy - umiejętność pracy pod presją
• znajomości Kodeksu spółek handlowych
• duża samodzielność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów i realizacji powierzonych zadań
• Bardzo dobra znajomość MS Excel (kluczowa kompetencja)
• Obowiązkowość i dokładność
• Podstawowa znajomość zasad księgowości
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
• Zdolności analityczne i skrupulatność w realizacji obowiązków
• Umiejętność obsługi urządzeń biurowych
• Prawo jazdy kat B
oferujemy stabilne zatrudnienie w rozwijającej się firmie Proponujemy wynagrodzenie atrakcyjne wynagrodzenie 7 000 netto Wynagrodzeniem uzależnionym od zaangażowania i posiadanych kwalifikacji