Praca biurowa zdalna

Dodane Sobota, 23 Lipca 2016, 18:25:29, ID ogłoszenia: 25227
2 800 zł
Praca biurowa zdalna
Wyświetleń: 585

Opis ogłoszenia

RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacji rejestru sądowego Companies House; 10010757). Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise". Praca jest wykonywana z domu, za pomocą otrzymanego oprogramowania CRM.
Ze swojej strony zapewniam stały kontakt mailowy, kontakt telefoniczny (lub umówienie się na rozmowę telefoniczną z osobą działającą bezpośrednio z biura), gwarancję wypłacalności (potwierdzenie przelewów). Pracę można wykonywać w formacie 15 lub 30 godzinnym (tygodniowo). Wynagrodzenie wynosi 2800zł netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400zł netto w formacie 15 godzinnym), a wszystkie wynagrodzenia płyną z firmowego rachunku RapidStaff w Banku Millenium.
Po 6 miesiącach istnieje opcja relokacji do Centrali platformy e-commerce w Birmingham, Wielkiej Brytanii (wówczas praca już nie odbywa się zdalnie).
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii (nie dysponujący numerem National Insurance), będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł (jeśli zainteresowana osoba posiada NIN- opłata ubezpieczenia nie jest konieczna). Ubezpieczenie jest niezbędne do zapewnienia legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: Hmrc Nica 2013, 2014, 2015, Hmrc Paye 2015 oraz Hmrc Ssaa). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy. Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nieposiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.

Opis ogłoszenia

RapidStaff jest zarejestrowaną w Wielkiej Brytanii agencją pracy zdalnej (numer inkorporacji rejestru sądowego Companies House; 10010757). Oferta pracy dotyczy Zdalnej Obsługi Zamówień dla brytyjskiego sklepu online, zajmującego się sprzedażą "corporate merchandise". Praca jest wykonywana z domu, za pomocą otrzymanego oprogramowania CRM.
Ze swojej strony zapewniam stały kontakt mailowy, kontakt telefoniczny (lub umówienie się na rozmowę telefoniczną z osobą działającą bezpośrednio z biura), gwarancję wypłacalności (potwierdzenie przelewów). Pracę można wykonywać w formacie 15 lub 30 godzinnym (tygodniowo). Wynagrodzenie wynosi 2800zł netto w formacie 30 godzin tygodniowo (1400zł netto w formacie 15 godzinnym), a wszystkie wynagrodzenia płyną z firmowego rachunku RapidStaff w Banku Millenium.
Po 6 miesiącach istnieje opcja relokacji do Centrali platformy e-commerce w Birmingham, Wielkiej Brytanii (wówczas praca już nie odbywa się zdalnie).
Aplikanci bez uprzedniego doświadczenia w pracy w Wielkiej Brytanii (nie dysponujący numerem National Insurance), będą musieli uiścić ubezpieczenie zewnętrzne w wysokości 250zł (jeśli zainteresowana osoba posiada NIN- opłata ubezpieczenia nie jest konieczna). Ubezpieczenie jest niezbędne do zapewnienia legalnego zatrudnienia na terenie Wielkiej Brytanii (podstawy prawne: Hmrc Nica 2013, 2014, 2015, Hmrc Paye 2015 oraz Hmrc Ssaa). Ubezpieczenie to jest zwrotne i jest zwracane po zakończeniu lub zerwaniu umowy. Ważne: Nie zajmujemy się wyrabianiem National Insurance Number, a ubezpieczenie zewnętrzne jest mechanizmem zastępczym przewidzianym dla pracowników nieposiadających tego numeru, a wykonujących pracę na rzecz brytyjskiego pracodawcy poza granicami tego kraju.