Praca - agent nieruchomości
Dodane Poniedziałek, 17 Października 2016, 16:57:38, ID ogłoszenia: 31377Opis ogłoszenia
Warszawska agencja Solum Nieruchomości rekrutuje pracowników na stanowisko specjalisty ds. obrotu nieruchomościami.
Praca polega na osobistym pozyskiwaniu nowych ofert nieruchomości na sprzedaż i wynajem, publikacji ogłoszeń, zdobywaniu klientów (zarówno przez internet jak bezpośrednio - np. podczas targów) oraz samodzielnej finalizacji transakcji pod nadzorem licencjonowanego pośrednika.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w profesjonalnym zespole,
- kontakt z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi,
- szkolenia dotyczące pośrednictwa - wewnętrzne i organizowane przez partnerów,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przejrzysty, prowizyjny system wynagradzania,
- elastyczne godziny pracy - możliwość pracy 50/50 w domu i w biurze,
- bazę ofert (już w pierwszym tygodniu otrzymasz bazę klientów podażowych!).
Aplikuj do nas, jeżeli:
- rozpoczynasz dzień od stworzenia listy zadań,
- lubisz kontakt z klientem,
- oddzwaniasz na każde nieodebrane połączenie,
- sprawnie posługujesz się komputerem (poczta, obróbka zdjęć, pakiet biurowy),
- znasz i lubisz Warszawę,
- jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną,
- cenisz pracę w zespole,
- wolisz pracować krócej, a skutecznie, niż siedzieć przed komputerem 8 godzin dziennie.
Dodatkowym atutem będzie:
- swoboda poruszania się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, ew. Twitter),
- doświadczenie w branży nieruchomości.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz krótkiej informacji, dlaczego zdecydowali się Państwo odpowiedzieć na to konkretne ogłoszenie.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do treści zgłoszenia następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."
Opis ogłoszenia
Warszawska agencja Solum Nieruchomości rekrutuje pracowników na stanowisko specjalisty ds. obrotu nieruchomościami.
Praca polega na osobistym pozyskiwaniu nowych ofert nieruchomości na sprzedaż i wynajem, publikacji ogłoszeń, zdobywaniu klientów (zarówno przez internet jak bezpośrednio - np. podczas targów) oraz samodzielnej finalizacji transakcji pod nadzorem licencjonowanego pośrednika.
Oferujemy:
- ciekawą pracę w profesjonalnym zespole,
- kontakt z klientami indywidualnymi oraz biznesowymi,
- szkolenia dotyczące pośrednictwa - wewnętrzne i organizowane przez partnerów,
- niezbędne narzędzia pracy,
- przejrzysty, prowizyjny system wynagradzania,
- elastyczne godziny pracy - możliwość pracy 50/50 w domu i w biurze,
- bazę ofert (już w pierwszym tygodniu otrzymasz bazę klientów podażowych!).
Aplikuj do nas, jeżeli:
- rozpoczynasz dzień od stworzenia listy zadań,
- lubisz kontakt z klientem,
- oddzwaniasz na każde nieodebrane połączenie,
- sprawnie posługujesz się komputerem (poczta, obróbka zdjęć, pakiet biurowy),
- znasz i lubisz Warszawę,
- jesteś osobą systematyczną i dobrze zorganizowaną,
- cenisz pracę w zespole,
- wolisz pracować krócej, a skutecznie, niż siedzieć przed komputerem 8 godzin dziennie.
Dodatkowym atutem będzie:
- swoboda poruszania się w mediach społecznościowych (Facebook, Instagram, ew. Twitter),
- doświadczenie w branży nieruchomości.
Zainteresowanych prosimy o przesłanie CV oraz krótkiej informacji, dlaczego zdecydowali się Państwo odpowiedzieć na to konkretne ogłoszenie.
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
Prosimy o dołączenie do treści zgłoszenia następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922)."