PODEJMĘ PRACĘ OD ZARAZ: ADMINISTRACJA BIUROWA / HR MIĘKKI

Dodane Wtorek, 31 Maja 2022, 13:46:01, ID ogłoszenia: 128546
Do negocjacji
PODEJMĘ PRACĘ OD ZARAZ: ADMINISTRACJA BIUROWA / HR MIĘKKI
Wyświetleń: 144

Opis ogłoszenia

Witam,

PILNIE SZUKAM PRACY w: ADMINISTRACJA BIUROWA / HR MIĘKKI.

Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania i Finansów w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie (obecna nazwa: Uczelnia Łazarskiego) na kierunku Ekonomia. Posiadam tytuł Magistra Ekonomii.

Jestem osobą pracowitą, punktualną, dokładną, skrupulatną, ambitną, zorganizowaną, lubiącą i chcącą się uczyć ( poznawać nowe zagadnienia). Jestem osobą, która bardzo ceni pracę zespołową, dla której ważna jest kultura organizacyjna, osobą, dla której najważniejszy jest sukces firmy, zespołu a nie pojedynczej jednostki.

Znam język angielski (znajomość w stopniu biegłym, zarówno w mowie jak i piśmie) oraz język niemiecki (znajomość w stopniu podstawowym).

Pozdrawiam serdecznie,




P.S. Jestem z rocznika 1980.
Wspominam o tym na samym końcu, gdyż nie chcę, aby mój wiek miał jakikolwiek wpływ na otrzymywane oferty pracy.

Opis ogłoszenia

Witam,

PILNIE SZUKAM PRACY w: ADMINISTRACJA BIUROWA / HR MIĘKKI.

Jestem absolwentką Wydziału Zarządzania i Finansów w Wyższej Szkole Handlu i Prawa im. Ryszarda Łazarskiego w Warszawie (obecna nazwa: Uczelnia Łazarskiego) na kierunku Ekonomia. Posiadam tytuł Magistra Ekonomii.

Jestem osobą pracowitą, punktualną, dokładną, skrupulatną, ambitną, zorganizowaną, lubiącą i chcącą się uczyć ( poznawać nowe zagadnienia). Jestem osobą, która bardzo ceni pracę zespołową, dla której ważna jest kultura organizacyjna, osobą, dla której najważniejszy jest sukces firmy, zespołu a nie pojedynczej jednostki.

Znam język angielski (znajomość w stopniu biegłym, zarówno w mowie jak i piśmie) oraz język niemiecki (znajomość w stopniu podstawowym).

Pozdrawiam serdecznie,




P.S. Jestem z rocznika 1980.
Wspominam o tym na samym końcu, gdyż nie chcę, aby mój wiek miał jakikolwiek wpływ na otrzymywane oferty pracy.