OFFICE MANAGER - PRACA!!!

Dodane Poniedziałek, 01 Sierpnia 2016, 17:26:02, ID ogłoszenia: 25789
Do negocjacji
OFFICE MANAGER - PRACA!!!
Wyświetleń: 435

Opis ogłoszenia

WYMAGANIA:
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie rozmowy oraz korespondencji;
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-17:30;
• bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel oraz Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner);
• miła aparycja oraz wysoka kultura osobista;
• dobra organizacja czasu pracy i odpowiedzialność;
• umiejętność skutecznej komunikacji;
• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• gotowość do podjęcia pracy w biurze w okolicach ul. Czerniakowskiej od września
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• kompleksowe zarządzanie sekretariatem firmy;
• obsługa centrali telefonicznej - połączenia przychodzące i wychodzące;
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy, email);
• dbałość o płynny obieg dokumentów i informacji;
• samodzielne zarządzanie sprawami administracyjno-biurowymi firmy;
• zapewnienie ciągłości dostaw materiałów biurowych;
• przygotowywanie pism, protokołów ze spotkań, tłumaczeń, prezentacji;
• obsługa klientów i gości firmy;
• zarządzanie salą konferencyjną;
• dbałość o estetykę biura, obsługa zaplecza socjalnego firmy;
• współpraca ze wszystkimi działami firmy.

✉ SPOSÓB APLIKOWANIA:
CV w pdf z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu oraz klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy składać drogą elektroniczną pod adresem: praca@makroconcert.com z dopiskiem Office Manager.




Opis ogłoszenia

WYMAGANIA:
• znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodne prowadzenie rozmowy oraz korespondencji;
• dyspozycyjność od poniedziałku do piątku w godz. 8:30-17:30;
• bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel oraz Power Point) oraz obsługi urządzeń biurowych (ksero, skaner);
• miła aparycja oraz wysoka kultura osobista;
• dobra organizacja czasu pracy i odpowiedzialność;
• umiejętność skutecznej komunikacji;
• doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane;
• gotowość do podjęcia pracy w biurze w okolicach ul. Czerniakowskiej od września
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• kompleksowe zarządzanie sekretariatem firmy;
• obsługa centrali telefonicznej - połączenia przychodzące i wychodzące;
• obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej (poczta, kurierzy, email);
• dbałość o płynny obieg dokumentów i informacji;
• samodzielne zarządzanie sprawami administracyjno-biurowymi firmy;
• zapewnienie ciągłości dostaw materiałów biurowych;
• przygotowywanie pism, protokołów ze spotkań, tłumaczeń, prezentacji;
• obsługa klientów i gości firmy;
• zarządzanie salą konferencyjną;
• dbałość o estetykę biura, obsługa zaplecza socjalnego firmy;
• współpraca ze wszystkimi działami firmy.

✉ SPOSÓB APLIKOWANIA:
CV w pdf z informacją o oczekiwanym wynagrodzeniu oraz klauzulą o przetwarzaniu danych osobowych prosimy składać drogą elektroniczną pod adresem: praca@makroconcert.com z dopiskiem Office Manager.