Manager zdalnego Zespołu Call Center - praca zdalna
Dodane Poniedziałek, 10 Grudnia 2018, 17:12:33, ID ogłoszenia: 81844Opis ogłoszenia
HCEWW rekrutuje!
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię w 100% praca zdalna - zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
* zarządzanie zdalnym zespołem konsultantów telefonicznych
* kontrolę realizacji wskaźników efektywności
* prowadzenie cyklicznych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
* prowadzenie rekrutacji oraz rozbudowę własnego zespołu
* motywowanie podległych pracowników
* szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
* raportowanie wyników podległego zespołu
Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
* doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
* nastawienia na wynik
* kreatywności oraz otwartości na zmiany
* zaangażowania oraz odpowiedzialności
* biegłości w obsłudze komputera
* znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
* mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta
W zamian oferujemy:
* w zależności od preferencji: możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę o B2B
* bardzo dobre wynagrodzenie oraz udział w zyskach
* indywidualnie dopasowany system benefitów pozapłacowych
* dużą samodzielność oraz autonomię w działaniu
* realny wpływ na pracę podległego zespołu
* partnerską atmosferę współpracy
* wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu
Jeżeli jesteś zainteresowany - nie zwlekaj!
Czekamy na Twoje CV pod adresem: career@hceww.com
Opis ogłoszenia
HCEWW rekrutuje!
Jeżeli masz doświadczenie w obsłudze klienta, chciałbyś zarządzać własnym zespołem sprzedażowym, a także interesuje Cię w 100% praca zdalna - zapraszamy do zapoznania się z naszą propozycją współpracy.
Dla naszego Klienta poszukujemy:
Managera zdalnego Zespołu Obsługi Klienta (Call Center)
Na tym stanowisku będziesz odpowiadać za:
* zarządzanie zdalnym zespołem konsultantów telefonicznych
* kontrolę realizacji wskaźników efektywności
* prowadzenie cyklicznych odsłuchów rozmów oraz szkoleń
* prowadzenie rekrutacji oraz rozbudowę własnego zespołu
* motywowanie podległych pracowników
* szukanie nowych rozwiązań zwiększających efektywność oraz wyniki zespołu
* raportowanie wyników podległego zespołu
Od Kandydatów oraz Kandydatek oczekujemy:
* doświadczenia w pracy w Call Center lub Działach Obsługi Klienta
* nastawienia na wynik
* kreatywności oraz otwartości na zmiany
* zaangażowania oraz odpowiedzialności
* biegłości w obsłudze komputera
* znajomości języka angielskiego pozwalającego na swobodną komunikację
* mile widziane będzie doświadczenie w pracy zdalnej lub zarządzaniu zdalnym zespołem obsługi klienta
W zamian oferujemy:
* w zależności od preferencji: możliwość zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę/kontrakt menedżerski/umowę o B2B
* bardzo dobre wynagrodzenie oraz udział w zyskach
* indywidualnie dopasowany system benefitów pozapłacowych
* dużą samodzielność oraz autonomię w działaniu
* realny wpływ na pracę podległego zespołu
* partnerską atmosferę współpracy
* wsparcie pracowników merytorycznych na każdym etapie realizacji projektu
Jeżeli jesteś zainteresowany - nie zwlekaj!
Czekamy na Twoje CV pod adresem: career@hceww.com