Manager CallCenter
Dodane Wtorek, 16 Listopada 2021, 16:41:40, ID ogłoszenia: 124127Opis ogłoszenia
Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego, jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!
Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutacje na stanowisko:
Manager w oddziale Call Center
Zadania:
• Odpowiedzialność za realizacje kluczowych projektów firmy
• Odpowiedzialność za organizacje zasobów (zespołów, ludzi)
• Zarządzanie zespołami młodszych managerów
• Zwiększenie efektywności zespołów i projektów
• Bieżące raportowanie
• Bezpośrednia współpraca z zarządem
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach liderskich-managerskich w firmie/firmach związanych z Call Center/sprzedażą
• Umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi
• Zdolności przywódcze
• Duża komunikatywność i samodzielność
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu
Oferujemy:
• Bardzo dobre wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
• Dodatki: karty sportowe, prywatna opieka medyczna, kursy językowe
• Rekrutacja i szkolenie w 100% w trybie zdalnym!
• Możliwość pracy w systemie home-office niezależnie od miejsca zamieszkania
• Współpracę opartą na jasnych zasadach
• Samodzielne prowadzenie zespołu oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów
• Rozwój kompetencji w zakresie zarządzania zespołem
• Szkolenia, coachingi, stały rozwój kompetencji
Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj! Aplikuj już teraz
Opis ogłoszenia
Do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego, jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!
Na chwilę obecną Grupa ContactHouse.pl prowadzi rekrutacje na stanowisko:
Manager w oddziale Call Center
Zadania:
• Odpowiedzialność za realizacje kluczowych projektów firmy
• Odpowiedzialność za organizacje zasobów (zespołów, ludzi)
• Zarządzanie zespołami młodszych managerów
• Zwiększenie efektywności zespołów i projektów
• Bieżące raportowanie
• Bezpośrednia współpraca z zarządem
Wymagania:
• Min. 2-letnie doświadczenie na stanowiskach liderskich-managerskich w firmie/firmach związanych z Call Center/sprzedażą
• Umiejętność planowania i zarządzania projektami sprzedażowymi
• Zdolności przywódcze
• Duża komunikatywność i samodzielność
• Umiejętność analitycznego myślenia
• Umiejętność planowania i organizacji pracy zespołu
Oferujemy:
• Bardzo dobre wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
• Dodatki: karty sportowe, prywatna opieka medyczna, kursy językowe
• Rekrutacja i szkolenie w 100% w trybie zdalnym!
• Możliwość pracy w systemie home-office niezależnie od miejsca zamieszkania
• Współpracę opartą na jasnych zasadach
• Samodzielne prowadzenie zespołu oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów
• Rozwój kompetencji w zakresie zarządzania zespołem
• Szkolenia, coachingi, stały rozwój kompetencji
Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj! Aplikuj już teraz