Lider zespołu sprzedażowego
Dodane Wtorek, 16 Listopada 2021, 16:42:45, ID ogłoszenia: 124128Opis ogłoszenia
Jako Grupa ContactHouse.pl do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!
Masz doświadczenie w Call Center? Jesteś komunikatywny, umiesz pracować z ludźmi i chcesz zarządzać własnym zespołem?
To świetnie! Właśnie rozpoczęliśmy kolejną rekrutację na stanowisko:
Lider zespołu
Na tym stanowisku:
• Zarządzasz kilkuosobowym zespołem konsultantów telefonicznych pracujących przy zdalnych projektach
• Realizujesz i nadzorujesz wyznaczone cele sprzedażowe i jakościowe
• Organizujesz i rozliczasz ich czas
• Stale wspierasz ich rozwój i doskonalisz umiejętności
• Prowadzisz coachingi oraz stały monitoring rozmów
• Wdrażasz zmiany systemowe i procesowe
• Raportujesz osiągane wyniki
Czego oczekujemy:
• Minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w Call Center
• Umiejętności pracy z ludźmi (motywowanie, wspieranie, egzekwowanie)
• Nastawienia na realizację powierzonych zadań
• Determinacji oraz odpowiedzialnego podejścia do realizowanych zadań
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
• Dobrej organizacji pracy i samodyscypliny
Co oferujemy:
• Bardzo dobre wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
• Premie miesięczne od osiąganych wyników
• Możliwość pracy w systemie home-office niezależnie od miejsca zamieszkania
• Współpracę opartą na jasnych zasadach
• Samodzielne prowadzenie zespołu oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów
• Rozwój kompetencji w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem
• Rekrutację oraz wdrożenie do pracy w formie online
Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj! Aplikuj już teraz
Opis ogłoszenia
Jako Grupa ContactHouse.pl do współpracy angażujemy ludzi, którzy w swoich działaniach kierują się nie tylko na wiedzą i doświadczeniem, ale przede wszystkim pasją oraz odpowiedzialnością za powierzone zadania. Dlatego jeżeli identyfikujesz się z takimi wartościami - aplikuj koniecznie - porozmawiajmy o Twojej przyszłości!
Masz doświadczenie w Call Center? Jesteś komunikatywny, umiesz pracować z ludźmi i chcesz zarządzać własnym zespołem?
To świetnie! Właśnie rozpoczęliśmy kolejną rekrutację na stanowisko:
Lider zespołu
Na tym stanowisku:
• Zarządzasz kilkuosobowym zespołem konsultantów telefonicznych pracujących przy zdalnych projektach
• Realizujesz i nadzorujesz wyznaczone cele sprzedażowe i jakościowe
• Organizujesz i rozliczasz ich czas
• Stale wspierasz ich rozwój i doskonalisz umiejętności
• Prowadzisz coachingi oraz stały monitoring rozmów
• Wdrażasz zmiany systemowe i procesowe
• Raportujesz osiągane wyniki
Czego oczekujemy:
• Minimum 12 miesięcy doświadczenia w pracy w Call Center
• Umiejętności pracy z ludźmi (motywowanie, wspieranie, egzekwowanie)
• Nastawienia na realizację powierzonych zadań
• Determinacji oraz odpowiedzialnego podejścia do realizowanych zadań
• Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
• Dobrej organizacji pracy i samodyscypliny
Co oferujemy:
• Bardzo dobre wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia
• Premie miesięczne od osiąganych wyników
• Możliwość pracy w systemie home-office niezależnie od miejsca zamieszkania
• Współpracę opartą na jasnych zasadach
• Samodzielne prowadzenie zespołu oraz możliwość wdrażania swoich pomysłów
• Rozwój kompetencji w zakresie sprzedaży i zarządzania zespołem
• Rekrutację oraz wdrożenie do pracy w formie online
Jeśli jesteś zainteresowany/a rozmową i poznaniem wszystkich szczegółów współpracy - nie czekaj! Aplikuj już teraz