Lider Zespołu Obsługi Klienta
Dodane Poniedziałek, 06 Lutego 2017, 11:33:28, ID ogłoszenia: 40102Opis ogłoszenia
Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
LIDER Zespołu Obsługi Klienta
Jako Lider będziesz zajmował/a się:
- Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za: udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową- Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
- Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
- Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
- Bieżącym monitoring wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian
- Orientację na realizację wyznaczanych celów
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów
Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! Aplikuj na adres: m.marcinkowska@contacthouse.pl
Opis ogłoszenia
Do naszego zespołu poszukujemy osób na stanowisko:
LIDER Zespołu Obsługi Klienta
Jako Lider będziesz zajmował/a się:
- Efektywnym zarządzaniem podległym zespołem Specjalistów ds. Obsługi Klienta, który odpowiada za: udzielanie Klientom telefonicznych i mailowych informacji dotyczących zamówień, przygotowywanie ofert na podstawie analizy potrzeb Klienta, przyjmowanie zamówień drogą telefoniczną oraz mailową- Rekrutacją nowych członków swojego zespołu
- Rozwojem kompetencji pracowników, poprzez: motywowanie, tworzenie planów rozwojowych oraz coaching
- Kontrolą realizacji założonych celów jakościowych oraz ilościowych
- Usprawnianiem i optymalizacją istniejących procesów i procedur
- Bieżącym monitoring wyników podległego zespołu oraz wdrażaniem działań pozwalających osiągnąć wyznaczone cele
Od Kandydatów oczekujemy:
- Doświadczenia na podobnym stanowisku
- Posiadania praktycznej wiedzy na temat standardów obsługi Klienta
- Umiejętności prowadzenia szkoleń oraz rozmów motywacyjnych z pracownikami
- Zaangażowania w wykonywane zadania oraz otwartość do wprowadzania zmian
- Orientację na realizację wyznaczanych celów
- Bardzo dobrej znajomości obsługi komputera
Przygotowaliśmy dla Ciebie:
- Długotrwałą współpracę na podstawie umowy o pracę
- Stałe wynagrodzenie oraz dodatkowy system premii motywacyjnych
- Możliwość realizowania swoich pomysłów oraz budowania zespołu
- Otwartą drogę do rozwoju zawodowego w strukturach firmy
- Współpracę w miłej, partnerskiej atmosferze
- Atrakcyjny pakiet benefitów
Jeśli potrafisz wyobrazić siebie na tym stanowisku - nie zwlekaj! Czekamy na Twoją aplikację! Aplikuj na adres: m.marcinkowska@contacthouse.pl