Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)
Dodane Czwartek, 23 Listopada 2017, 14:25:02, ID ogłoszenia: 61842Opis ogłoszenia
Naszym klientem jest warszawska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części miasta, specjalizująca się w obsłudzie klientów zewnętrznych, współpracująca zarazem z topowymi markami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)
Zadania:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.
Wymagania:
* Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center
* Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym systemem
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer).
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.
Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).
Oferujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - 1, maksymalnie 2 spotkania
* Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.
Nr ref: ref243942645a
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
Naszym klientem jest warszawska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części miasta, specjalizująca się w obsłudzie klientów zewnętrznych, współpracująca zarazem z topowymi markami. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant/Wdrożeniowiec systemu CIC - Customer Interaction Center (Genesys/Interactive Intelligence)
Zadania:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń.
Wymagania:
* Minimum 2 letnie Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center
* Dobra znajomość CIC - Customer Interaction Center firmy Genesys/Interactive Intelligence i doświadczenie w pracy z tym systemem
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC, IVR, CTI,Dialer).
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Gotowość do sporadycznego pełnienia dyżurów ('bycia pod telefonem") w razie krytycznych zgłoszeń
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.
Zapunktujesz dodatkowo gdy posiadasz:
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.).
Oferujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - 1, maksymalnie 2 spotkania
* Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów, bliski kontakt ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.
Nr ref: ref243942645a
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).