Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk)

Dodane Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 12:50:00, ID ogłoszenia: 61515
Do negocjacji
Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk)
Wyświetleń: 308

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się polska firma IT oferująca rozwiązania dla branży customer service i call center, której siedziba mieści się we wschodniej części Warszawy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk)


Twoje zadania:
* Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami (HELP DESK)
* Przyjazna współpraca z Klientem
* Wspieranie rozwoju systemów

Od Kandydatów wymagamy:
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość rozwiązań Microsoft, Systemy Baz danych MS SQL, Oracle, My SQL
* Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router )
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
* Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer, Recorder)
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC, ISDN)
* Podstawy programowania (skrypty, Java Script, )
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/ Genesys
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, SIP itp.)
* Prawo jazdy kat.B

Firma oferuje:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
* Praca w firmie z bezpośrednim kontaktem ze współpracownikami - nie korporacja
* Możliwości rozwoju, awansów
* Bogaty pakiet szkoleń
* Narzędzie niezbędne do pracy

Nr ref: ref6343175005
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest prężnie rozwijająca się polska firma IT oferująca rozwiązania dla branży customer service i call center, której siedziba mieści się we wschodniej części Warszawy. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Konsultant I/II linii wsparcia (Help Desk)


Twoje zadania:
* Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami (HELP DESK)
* Przyjazna współpraca z Klientem
* Wspieranie rozwoju systemów

Od Kandydatów wymagamy:
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość rozwiązań Microsoft, Systemy Baz danych MS SQL, Oracle, My SQL
* Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router )
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
* Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer, Recorder)
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC, ISDN)
* Podstawy programowania (skrypty, Java Script, )
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/ Genesys
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, SIP itp.)
* Prawo jazdy kat.B

Firma oferuje:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
* Praca w firmie z bezpośrednim kontaktem ze współpracownikami - nie korporacja
* Możliwości rozwoju, awansów
* Bogaty pakiet szkoleń
* Narzędzie niezbędne do pracy

Nr ref: ref6343175005
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).