Konsultant ds. obsługi klienta

Dodane Poniedziałek, 10 Października 2016, 13:47:34, ID ogłoszenia: 30869
Do negocjacji
Konsultant ds. obsługi klienta
Wyświetleń: 473

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

Aktualnie poszukujemy osoby do:

Telefonicznej i mailowej obsługi klienta z elementami dosprzedaży:

- odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,

- wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,

- zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.

Dlaczego WARTO:

-kontakt z klientami, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych

- stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny (od 9.00) lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)
- atrakcyjne ‪wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 - 3 000zł netto);
- pensja wypłacaną zawsze w terminie, a gdy istnieje potrzeba również przed czasem (rozumiemy, że istnieją różne sytuacje życiowe);
- przejrzysty i motywujący system prowizyjny;
- ‪szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki - oznacza to ‪#‎zarobek dla obu stron!;
- dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;
- elastyczne podejście i ‪wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.
- świetna atmosfera w firmie,
- wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.

OCZEKUJEMY: pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV pod adres: warszawa@tivron.com

Opis ogłoszenia

Jesteśmy firmą outsourcingową świadczącą usługi w obszarze kompleksowej obsługi klienta w Polsce i za granicą, która rozwija swoją działalność na terenie Warszawy. Nie zapominamy, że najważniejsi są ludzie. Dlatego też jednym z naszych znaków rozpoznawczych jest fakt, że pracownicy polecają swoich znajomych do pracy z nami!

Aktualnie poszukujemy osoby do:

Telefonicznej i mailowej obsługi klienta z elementami dosprzedaży:

- odbieranie połączeń od klientów i odpisywanie na maile celem udzielenia informacji,

- wykonywanie połączeń do klientów w sprawie złożonego przez niego zamówienia,

- zaproponowanie klientowi czegoś więcej w myśl tego co już kupił.

Dlaczego WARTO:

-kontakt z klientami, rozwijanie umiejętności komunikacyjnych oraz sprzedażowych

- stabilne zatrudnienie w oparciu o długotrwałą współpracę, pełny (od 9.00) lub niepełny etat (z możliwością ustalenia indywidualnego grafiku)
- atrakcyjne ‪wynagrodzenie składające się z podstawy i prowizji (przeciętnie 2 500 - 3 000zł netto);
- pensja wypłacaną zawsze w terminie, a gdy istnieje potrzeba również przed czasem (rozumiemy, że istnieją różne sytuacje życiowe);
- przejrzysty i motywujący system prowizyjny;
- ‪szkolenia umożliwiające osiąganie dobrych wyników na każdym etapie wg indywidualnych potrzeb, nie nie tylko na początku. Chcemy abyś osiągał świetne wyniki - oznacza to ‪#‎zarobek dla obu stron!;
- dostęp do nieograniczonej ilości pysznej kawy a także herbaty czy soków zamawianych specjalnie na Twoje życzenie. Ponadto mamy dla Ciebie świeże owoce dostarczane 2 razy w tygodniu;
- elastyczne podejście i ‪wyrozumiałość - możesz bez problemu wziąć dzień wolny czy zaplanować urlop a w sytuacji choroby spokojnie wyzdrowieć.
- świetna atmosfera w firmie,
- wsparcie kompetentnych i życzliwych osób w każdej chwili.

OCZEKUJEMY: pozytywnego nastawienia i otwartości, chęci i zaangażowania, mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta.

Zainteresowanych prosimy o przesyłanie CV pod adres: warszawa@tivron.com