Konsultant ds. Obsługi Klienta
Dodane Poniedziałek, 21 Lutego 2022, 10:54:23, ID ogłoszenia: 126314Opis ogłoszenia
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Numer ref. 0056574
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
• obsługa klienta na infolinii w zakresie rejestracji zgłoszeń (bez sprzedaży);
• udzielanie informacji klientom w zakresie warunków posiadanego przez nich ubezpieczenia;
• weryfikacja klientów w systemie;
• rejestracja zdarzeń w systemie według obowiązujących instrukcji.
Oczekiwania:
• wykształcenie średnie/wyższe;
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2;
• ogólna znajomość obsługi komputera;
• nastawienie na rozwiązywanie problemów;
• komunikatywność i swoboda w przeprowadzaniu rozmów telefonicznych;
• dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (lecz nie jest ono wymagane).
Oferta:
• obsługa klienta na infolinii niesprzedażowej;
• pakiet szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska;
• praca na pełen etat;
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, lub, w zależności od preferencji, umowy zlecenie;
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu języka angielskiego + premie;
• elastyczny grafik (system zmianowy po 8 godzin, infolinia całodobowa, działająca również w weekendy i święta);
• po odbyciu szkoleń możliwa częściowa praca zdalna (hybrydowa).
Osoby zainteresowane powyższą ofertą zapraszamy do aplikowania poprzez formularz, znajdujący się pod adresem:
https://bit.ly/konsultant_ds_obsługi_klienta
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570
Opis ogłoszenia
LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność. Posiadamy biura w Gdańsku, Warszawie, Katowicach, Krakowie, Poznaniu oraz we Wrocławiu. Professional należy do LeasingTeam Group - największej w kraju grupy spółek doradztwa personalnego wyłącznie z polskim kapitałem, która od 15 lat skutecznie łączy kandydatów i pracodawców, świadcząc im kompleksowy zakres usług HR.
Aktualnie dla jednego z naszych klientów poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Konsultant ds. Obsługi Klienta
Numer ref. 0056574
Miejsce pracy: Warszawa
Obowiązki:
• obsługa klienta na infolinii w zakresie rejestracji zgłoszeń (bez sprzedaży);
• udzielanie informacji klientom w zakresie warunków posiadanego przez nich ubezpieczenia;
• weryfikacja klientów w systemie;
• rejestracja zdarzeń w systemie według obowiązujących instrukcji.
Oczekiwania:
• wykształcenie średnie/wyższe;
• znajomość języka angielskiego na poziomie B1+/B2;
• ogólna znajomość obsługi komputera;
• nastawienie na rozwiązywanie problemów;
• komunikatywność i swoboda w przeprowadzaniu rozmów telefonicznych;
• dodatkowym atutem będzie doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta (lecz nie jest ono wymagane).
Oferta:
• obsługa klienta na infolinii niesprzedażowej;
• pakiet szkoleń przygotowujących do objęcia stanowiska;
• praca na pełen etat;
• stabilne zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku na podstawie umowy o pracę, lub, w zależności od preferencji, umowy zlecenie;
• atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od poziomu języka angielskiego + premie;
• elastyczny grafik (system zmianowy po 8 godzin, infolinia całodobowa, działająca również w weekendy i święta);
• po odbyciu szkoleń możliwa częściowa praca zdalna (hybrydowa).
Osoby zainteresowane powyższą ofertą zapraszamy do aplikowania poprzez formularz, znajdujący się pod adresem:
https://bit.ly/konsultant_ds_obsługi_klienta
Zgodnie z obowiązującym prawem LeasingTeam Professional nie pobiera opłat od kandydatów za udział w procesach rekrutacyjnych. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się jedynie z wybranymi Kandydatami.
Agencja zatrudnienia - nr certyfikatu 16 570