Kierownik Sklepu Stacjonarnego

Dodane Czwartek, 11 Kwietnia 2019, 10:26:03, ID ogłoszenia: 87581
Do negocjacji
Kierownik Sklepu Stacjonarnego
Wyświetleń: 273

Opis ogłoszenia

Kierownik Sklepu Stacjonarnego

Nr referencyjny
KSS/04/2019

Lokalizacja
Warszawa (Bemowo)

Zakres obowiązków:
- Realizacja założonych planów strategicznych i operacyjnych
- Dbanie o efektywność ekonomiczną i wynik finansowy podległej jednostki handlowej
- Organizowanie pracy własnej i podległego personelu (5 osób) w zakresie sprzedaży, bezpieczeństwa i szkoleń
- Dbanie o odpowiedni poziom motywacji oraz wiedzy u pracowników
- Nadzór nad prawidłowym zatowarowaniem sklepu w stosunku do popytu
- Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, realizowanie akcji promocyjnych i reklamowych
- Kontrola realizacji założeń standardów obsługi klienta obowiązujących w firmie
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnie z polityką firmy

Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Minimum średnie wykształcenie
- Wiedza z zakresu sprzedaży, marketingu
- Nastawienie prosprzedażowe
- Orientacja na osiąganie założonych celów
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji
- Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, inicjatywa w działaniu

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Udział w szkoleniach
- Przyjazną atmosferę pracy

Opis ogłoszenia

Kierownik Sklepu Stacjonarnego

Nr referencyjny
KSS/04/2019

Lokalizacja
Warszawa (Bemowo)

Zakres obowiązków:
- Realizacja założonych planów strategicznych i operacyjnych
- Dbanie o efektywność ekonomiczną i wynik finansowy podległej jednostki handlowej
- Organizowanie pracy własnej i podległego personelu (5 osób) w zakresie sprzedaży, bezpieczeństwa i szkoleń
- Dbanie o odpowiedni poziom motywacji oraz wiedzy u pracowników
- Nadzór nad prawidłowym zatowarowaniem sklepu w stosunku do popytu
- Dbanie o odpowiednią ekspozycję towarów, realizowanie akcji promocyjnych i reklamowych
- Kontrola realizacji założeń standardów obsługi klienta obowiązujących w firmie
- Przygotowywanie raportów i sprawozdań zgodnie z polityką firmy

Wymagania:
- Minimum 3-letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem
- Minimum średnie wykształcenie
- Wiedza z zakresu sprzedaży, marketingu
- Nastawienie prosprzedażowe
- Orientacja na osiąganie założonych celów
- Komunikatywność, umiejętność nawiązywania relacji
- Dobra organizacja pracy własnej, kreatywność, inicjatywa w działaniu

Oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę na pełen etat
- Wynagrodzenie podstawowe oraz system premiowy
- Udział w szkoleniach
- Przyjazną atmosferę pracy