Kierownik Projektów - Koordynacja i nadzór prac remont.-wykończeniowych
Dodane Czwartek, 11 Maja 2023, 11:12:26, ID ogłoszenia: 132225Opis ogłoszenia
Poszukuję pracy (może być także dodatkowa/ pół etatu/ zlecenie), możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz. Doświadczenie głównie w Firmach Budowlanych na stanowiskach zarówno jako pracownik remontowy, jak i w działach technicznych (zakupy/ zaopatrzenie, logistyka, rozliczenia sprzętu ciężkiego) itp. Posiadam doświadczenie m.in. na stanowisku Kierownik Projektów/ Koordynator Projektów. Poniżej zestawienie: zaopatrzenie/ zakupy, rozliczanie faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, nadzór nad pracami/ pracownikami, kosztorysowanie - skończony kurs Norma-Pro, planowanie remontów, prac, rozliczanie tych prac, przygotowywanie budżetów, przygotowywanie dokumentów do ofert przetargowych (na usługi), logistyka/ transport/ spedycja - rozliczanie kierowców, operatorów, sprzęt, faktury zakupowe, planowanie transportu (dyspozytor). Poniżej rozwinięte i przewidywane stanowiska:
1. Planowanie prac, inwestycji, remontów.
2. Nadzór i koordynowanie prac wykończeniowych, remontów.
3. Rozliczanie prac, inwestycji, remontów.
4. Dział Zaopatrzenia - zakupy, zamawianie materiałów, nadzór logistyczny, koordynacja zaopatrzenia.
5. Kosztorysowanie - ukończony tylko kurs Norma-Pro.
6. Zamówienia publiczne - przygotowywanie dokumentów do ofert przetargowych
7. Doradca Techniczny, Doradca Handlowy, Przedstawiciel Techniczny / Handlowy
8. itp.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt, CV prześlę na ich prośbę.
Opis ogłoszenia
Poszukuję pracy (może być także dodatkowa/ pół etatu/ zlecenie), możliwość podjęcia zatrudnienia od zaraz. Doświadczenie głównie w Firmach Budowlanych na stanowiskach zarówno jako pracownik remontowy, jak i w działach technicznych (zakupy/ zaopatrzenie, logistyka, rozliczenia sprzętu ciężkiego) itp. Posiadam doświadczenie m.in. na stanowisku Kierownik Projektów/ Koordynator Projektów. Poniżej zestawienie: zaopatrzenie/ zakupy, rozliczanie faktur zakupowych, wystawianie faktur sprzedażowych, nadzór nad pracami/ pracownikami, kosztorysowanie - skończony kurs Norma-Pro, planowanie remontów, prac, rozliczanie tych prac, przygotowywanie budżetów, przygotowywanie dokumentów do ofert przetargowych (na usługi), logistyka/ transport/ spedycja - rozliczanie kierowców, operatorów, sprzęt, faktury zakupowe, planowanie transportu (dyspozytor). Poniżej rozwinięte i przewidywane stanowiska:
1. Planowanie prac, inwestycji, remontów.
2. Nadzór i koordynowanie prac wykończeniowych, remontów.
3. Rozliczanie prac, inwestycji, remontów.
4. Dział Zaopatrzenia - zakupy, zamawianie materiałów, nadzór logistyczny, koordynacja zaopatrzenia.
5. Kosztorysowanie - ukończony tylko kurs Norma-Pro.
6. Zamówienia publiczne - przygotowywanie dokumentów do ofert przetargowych
7. Doradca Techniczny, Doradca Handlowy, Przedstawiciel Techniczny / Handlowy
8. itp.
Zainteresowane osoby proszę o kontakt, CV prześlę na ich prośbę.