Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT)
Dodane Wtorek, 14 Listopada 2017, 9:25:02, ID ogłoszenia: 60965Opis ogłoszenia
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT)
Twoje super zadania:
* koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu infrastruktury informatycznej
* wycena projektów serwisowych
* nadzór nad magazynem części serwisowych
* rozwój części związanej z autoryzowanym serwisem producentów
* weryfikacja I modyfikacja oferty serwisowej
* realizacja założonego targetu budżetu rocznego
* obsługa klienckich umów abonamentowych
* obsługa projektów dodatkowych
* dosprzedaż (obsługa nowych funkcjonalności)
* wsparcie eksperckie zespołu
* organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk
Od Kandydata wymagamy:
* minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
* doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
* umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
* umiejętność nawiązywania i pielęgnowania dobrych relacji z Klientem (zwłaszcza z osobami na stanowiskach wyższego szczebla)
* doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
* umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej
* dobra znajomość języka angielskiego
* inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
* wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
* wysoki poziom kultury osobistej
* wykształcenie wyższe
* umiejętności interpersonalne
* samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
* prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
* atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
* realne możliwości rozwoju
* pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na swoim rynku
* niezbędne narzędzia pracy
Nr ref: ref1490373343
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).
Opis ogłoszenia
Dla naszego klienta, prężnie rozwijającej się firmy, dostarczającej rozwiązania IT, szukamy osoby na stanowisko:
Kierownik ds. Serwisu i Obsługi Klienta (Infrastruktura IT)
Twoje super zadania:
* koordynacja i kierowanie podległym zespołem serwisu infrastruktury informatycznej
* wycena projektów serwisowych
* nadzór nad magazynem części serwisowych
* rozwój części związanej z autoryzowanym serwisem producentów
* weryfikacja I modyfikacja oferty serwisowej
* realizacja założonego targetu budżetu rocznego
* obsługa klienckich umów abonamentowych
* obsługa projektów dodatkowych
* dosprzedaż (obsługa nowych funkcjonalności)
* wsparcie eksperckie zespołu
* organizacja procesów utrzymaniowych i wdrażanie narzędzi Help-Desk
Od Kandydata wymagamy:
* minimum 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku
* doświadczenie w zarządzaniu kilkuosobowym zespołem
* umiejętność tworzenia zmotywowanego i zaangażowanego zespołu
* umiejętność nawiązywania i pielęgnowania dobrych relacji z Klientem (zwłaszcza z osobami na stanowiskach wyższego szczebla)
* doświadczenie w koordynowaniu i prowadzeniu projektów wdrożeniowych oraz praktyczna znajomość metodologii ITIL i/lub Project Management
* umiejętność prowadzenia dokumentacji serwisowej i wdrożeniowej
* dobra znajomość języka angielskiego
* inicjatywa i kreatywność w realizacji zadań
* wysoko rozwinięte umiejętności organizacyjne
* wysoki poziom kultury osobistej
* wykształcenie wyższe
* umiejętności interpersonalne
* samodzielność, samodyscyplina i odpowiedzialność w wykonaniu zadań
* prawo jazdy kat. B
Firma oferuje:
* atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + premie)
* realne możliwości rozwoju
* pracę w stabilnej firmie, będącej liderem na swoim rynku
* niezbędne narzędzia pracy
Nr ref: ref1490373343
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).