Key Account Manager – branża HR
Dodane Poniedziałek, 10 Lipca 2023, 14:45:33, ID ogłoszenia: 137023Opis ogłoszenia
Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.
Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager – branża HR
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Współpraca z działami HR naszych klientów,
• Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi,
• Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów,
• Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy,
• Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.),
• Przygotowywanie ofert i kalkulacji,
• Wystawianie faktur dla klientów,
• Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami,
• Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.
WYMAGANIA:
• Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym,
• Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów,
• Zorientowanie na realizację celów biznesowych,
• Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista,
• Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych,
• Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej,
• Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami,
• Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel),
• Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY:
• Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie),
• Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
• Elastyczne godziny pracy,
• Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski,
• Komputer i telefon służbowy,
• Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią,
• Pakiet medyczny,
• Spotkania integracyjne.
Opis ogłoszenia
Głównym celem Feel Comfort jest wspieranie osób z niepełnosprawnościami w procesie wejścia na rynek pracy. Firma oferuje kompleksowe usługi związane z wprowadzaniem osób z niepełnosprawnościami do organizacji, min.: doradztwo w przygotowaniu do zatrudnienia OzN, audyt bieżącej polityki zatrudnienia, rekrutację, wsparcie w procesie adaptacji i integracji w zespole.
Jednym z kluczowych obszarów działalności Feel Comfort jest opracowywanie strategii związanych z przyjazną polityką zatrudnienia. Firma pomaga organizacjom w tworzeniu i wdrażaniu polityk i procedur mających na celu zapewnienie równych szans i warunków dla osób z niepełnosprawnościami. Działania te mają na celu stworzenie środowiska pracy, w którym wszyscy pracownicy, niezależnie od swoich indywidualnych potrzeb i umiejętności, mogą efektywnie funkcjonować.
NAZWA STANOWISKA: Key Account Manager – branża HR
MIEJSCE PRACY: WARSZAWA
WYMIAR ETATU: 1 etat
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Key-Account-Manager-branza-HR/5382-3334-25-1f6-3756.html
ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
• Współpraca z działami HR naszych klientów,
• Rozwijanie i dbanie o relacje z klientami biznesowymi,
• Przyjmowanie zleceń na rekrutację, koordynowanie procesu, prezentowanie kandydatów,
• Koordynowanie procesu zatrudnienia kandydatów oraz monitorowanie satysfakcji zarówno klienta, jak i pracownika na różnych etapach współpracy,
• Przygotowywanie i nadzór nad obiegiem dokumentacji potrzebnej do zatrudnienia u klienta (wzorów umów, kwestionariuszy, skierowania na badania lekarskie, ewidencje czasu pracy w systemie, monitorowanie stanów urlopowych, itp.),
• Przygotowywanie ofert i kalkulacji,
• Wystawianie faktur dla klientów,
• Analizowanie prognoz związanych z zatrudnianiem osób z niepełnosprawnościami,
• Sporadyczne redagowanie wpisów na media społecznościowe wg planu publikacji.
WYMAGANIA:
• Doświadczenie w kontaktach z klientem biznesowym,
• Umiejętność egzekwowania warunków współpracy w kontakcie z klientem,
• Umiejętność pracy pod presją czasu i terminów,
• Zorientowanie na realizację celów biznesowych,
• Otwartość i lekkość wypowiadania się, wysoka kultura osobista,
• Umiejętność rozwiązywania efektywnego problemów i sprawnego reagowania w sytuacjach nagłych,
• Otwartość do pracy zarówno indywidualnej jak i zespołowej,
• Gotowość do poszerzania wiedzy związanej z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnościami,
• Obsługa pakietu MS Office (Word, Excel),
• Dokładność, samodyscyplina i rzetelność w wykonywaniu zadań.
OFERUJEMY:
• Gotowość do pracy hybrydowej w Warszawie (Warszawa Okęcie),
• Wynagrodzenia adekwatne do posiadanych umiejętności,
• Elastyczne godziny pracy,
• Pyszną kawę, herbatę, zdrowe przekąski,
• Komputer i telefon służbowy,
• Praca w kameralnym zespole z poczuciem humoru i dobrą energią,
• Pakiet medyczny,
• Spotkania integracyjne.