Key Account Manager – branża FMCG
Dodane Środa, 19 Kwietnia 2023, 9:11:04, ID ogłoszenia: 135181Opis ogłoszenia
Firma produkcyjna z branży FMCG poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Cała Polska
Gwarantujemy:
• Umowę o pracę
• Wynagrodzenie podstawowe + premie
• Nienormowany czas pracy
• Samochód służbowy również do celów prywatnych
• Laptop i telefon
• Pakiet medyczny
• Dofinansowanie do szkoleń
• Kartę Multisport
• Ubezpieczenie na życie
Zakres obowiązków:
• Nawiązanie i rozwój relacji z sieciami w Handlu Nowoczesnym
• Optymalizacja asortymentu u Klienta
• Planowanie wydatków promocyjno-marketingowych
• Realizacja planów sprzedaży
• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
• Przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych Klientom
• Przeprowadzanie kontroli u Klientów
• Analiza sprzedaży produktów
• Sporządzanie raportów sprzedaży, kosztów, marż
• Przygotowanie oferty in-out
• Monitorowanie terminów przydatności przypisanych towarów na magazynach
Jeśli posiadasz:
• Umiejętność prowadzenia negocjacji
• Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG
• Język angielski na poziomie min. B1
Zaaplikuj przez poniższy link, a chętnie porozmawiamy o Twojej nowej pracy :)
https://grhpolska.recruitify.ai/job/b0a58f85-c7c7-46e1-8fac-e91a1c4e84c5?sourceId=825
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).
Opis ogłoszenia
Firma produkcyjna z branży FMCG poszukuje Kandydatów na stanowisko:
Key Account Manager
Miejsce pracy: Cała Polska
Gwarantujemy:
• Umowę o pracę
• Wynagrodzenie podstawowe + premie
• Nienormowany czas pracy
• Samochód służbowy również do celów prywatnych
• Laptop i telefon
• Pakiet medyczny
• Dofinansowanie do szkoleń
• Kartę Multisport
• Ubezpieczenie na życie
Zakres obowiązków:
• Nawiązanie i rozwój relacji z sieciami w Handlu Nowoczesnym
• Optymalizacja asortymentu u Klienta
• Planowanie wydatków promocyjno-marketingowych
• Realizacja planów sprzedaży
• Prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych
• Przygotowanie i prezentowanie ofert handlowych Klientom
• Przeprowadzanie kontroli u Klientów
• Analiza sprzedaży produktów
• Sporządzanie raportów sprzedaży, kosztów, marż
• Przygotowanie oferty in-out
• Monitorowanie terminów przydatności przypisanych towarów na magazynach
Jeśli posiadasz:
• Umiejętność prowadzenia negocjacji
• Min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w branży FMCG
• Język angielski na poziomie min. B1
Zaaplikuj przez poniższy link, a chętnie porozmawiamy o Twojej nowej pracy :)
https://grhpolska.recruitify.ai/job/b0a58f85-c7c7-46e1-8fac-e91a1c4e84c5?sourceId=825
Prosimy o dołączenie w CV Klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu tej oraz przyszłych rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)).