Key Account Manager
Dodane Czwartek, 13 Lipca 2023, 14:09:45, ID ogłoszenia: 137162Opis ogłoszenia
Key Account Manager
Donimet jest liderem wśród dostawców drzwi na potrzeby wojska i innych służb mundurowych. Spółka produkuje również drzwi mieszkaniowe.
Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Key Account Manager
Lokalizacja: Warka/Warszawa
Zadania:
• Realizowanie planów sprzedażowych,
• Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami zagranicznymi,
• Rozwój sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej,
• Bieżąca oraz posprzedażowa obsługa zamówień od klientów eksportowych,
• Nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych (ścisła współpraca z działem Planowania, Zakupów, Logistyki, Jakości),
• Przygotowywanie kalkulacji cenowych w j. angielskim i francuskim,
• Prowadzenie dokumentacji związanej z wewnątrzwspólnotową dostawą towarów oraz eksportem poza UE,
• Ścisła współpraca z agencjami celnymi oraz oddziałami AA na poszczególnych rynkach,
• Monitorowanie płatności od kontrahentów zagranicznych,
• Aktualizowanie cenników eksportowych.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe,
• Doświadczenie w sprzedaży zagranicznej min. 2 lata,
• Znajomość branży stolarki otworowej – obowiązkowa,
• Język angielski min. poziom B2,
• Język francuski min. poziom B2,
• Język niemiecki min. poziom B1 – mile widziane,
• Biegła znajomość MS Office,
• Znajomość zasad handlu międzynarodowego oraz procedur eksportowych,
• Umiejętność czytania rysunku technicznego,
• Gotowość do wyjazdów zagranicznych.
Oferta:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o premię kwartalną,
• Możliwość pracy w trybie hybrydowym,
• Możliwość rozwoju poprzez naukę i wsparcie doświadczonego zespołu,
• Możliwość skorzystania ze świadczeń pozapłacowych, w tym:
o z prywatnej opieki medycznej w Medicover Premium (możliwość rozszerzenia pakietu o bliskich),
o Multisportu karty sportowej (w 3 wariantach - wybierasz najlepszą opcję dla siebie),
o grupowego ubezpieczenia na życie,
o świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie na święta, dofinansowanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia),
• Narzędzia pracy (auto, laptop, telefon),
• Możliwość korzystania z platformy szkoleniowej, w tym nauki języka angielskiego.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składanie swojego CV poprzez poniższy link aplikacyjny: Link aplikacyjny: https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18094/.
Jesteśmy Grupą ASSA ABLOY
To nasi ludzie sprawiają, że jesteśmy światowym liderem w zakresie dostarczania rozwiązań kontroli dostępu. W zamian otwieramy przed nimi wszystkie drzwi. Zatrudniając blisko 52 000 pracowników w ponad 70 różnych krajach pomagamy miliardom ludzi doświadczać dobrodziejstw bardziej otwartego świata. Nasze innowacje sprawiają, że wszelkiego rodzaju przestrzenie – fizyczne i wirtualne – są bezpieczniejsze i łatwiej dostępne.
Jako pracodawca doceniamy efekty pracy bardziej niż posiadane tytuły czy życiorys. Z nami możesz rozwijać swoją karierę w zgodzie ze swoimi aspiracjami i naszymi ambicjami, w oparciu o konstruktywne informacje zwrotne, pakiet szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego. Nasi pracownicy starają się myśleć szeroko by móc działać bardziej kompleksowo w obszarach, w których to działanie przynosi największe efekty. Zachęcamy ich do tego, by chcieli podejmować działania na szczeblu lokalnym, regionalnym, a nawet globalnym.
Witając nowe osoby na naszym pokładzie, pragniemy, aby nasze zespoły były zróżnicowane i zintegrowane, cenimy również doświadczenie i umiejętność patrzenia na zagadnienia z różnych perspektyw.
Opis ogłoszenia
Key Account Manager
Donimet jest liderem wśród dostawców drzwi na potrzeby wojska i innych służb mundurowych. Spółka produkuje również drzwi mieszkaniowe.
Aktualnie poszukujemy osoby do pracy na stanowisko:
Key Account Manager
Lokalizacja: Warka/Warszawa
Zadania:
• Realizowanie planów sprzedażowych,
• Nawiązywanie i utrzymywanie dobrych relacji z kontrahentami zagranicznymi,
• Rozwój sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej,
• Bieżąca oraz posprzedażowa obsługa zamówień od klientów eksportowych,
• Nadzór nad realizacją zleceń produkcyjnych (ścisła współpraca z działem Planowania, Zakupów, Logistyki, Jakości),
• Przygotowywanie kalkulacji cenowych w j. angielskim i francuskim,
• Prowadzenie dokumentacji związanej z wewnątrzwspólnotową dostawą towarów oraz eksportem poza UE,
• Ścisła współpraca z agencjami celnymi oraz oddziałami AA na poszczególnych rynkach,
• Monitorowanie płatności od kontrahentów zagranicznych,
• Aktualizowanie cenników eksportowych.
Wymagania:
• Wykształcenie wyższe,
• Doświadczenie w sprzedaży zagranicznej min. 2 lata,
• Znajomość branży stolarki otworowej – obowiązkowa,
• Język angielski min. poziom B2,
• Język francuski min. poziom B2,
• Język niemiecki min. poziom B1 – mile widziane,
• Biegła znajomość MS Office,
• Znajomość zasad handlu międzynarodowego oraz procedur eksportowych,
• Umiejętność czytania rysunku technicznego,
• Gotowość do wyjazdów zagranicznych.
Oferta:
• Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• Wynagrodzenie zasadnicze wzbogacone o premię kwartalną,
• Możliwość pracy w trybie hybrydowym,
• Możliwość rozwoju poprzez naukę i wsparcie doświadczonego zespołu,
• Możliwość skorzystania ze świadczeń pozapłacowych, w tym:
o z prywatnej opieki medycznej w Medicover Premium (możliwość rozszerzenia pakietu o bliskich),
o Multisportu karty sportowej (w 3 wariantach - wybierasz najlepszą opcję dla siebie),
o grupowego ubezpieczenia na życie,
o świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in. dofinansowanie na święta, dofinansowanie z okazji Świąt Bożego Narodzenia),
• Narzędzia pracy (auto, laptop, telefon),
• Możliwość korzystania z platformy szkoleniowej, w tym nauki języka angielskiego.
Zainteresowane osoby bardzo prosimy o składanie swojego CV poprzez poniższy link aplikacyjny: Link aplikacyjny: https://assaabloy.jobs2web.com/job-invite/18094/.
Jesteśmy Grupą ASSA ABLOY
To nasi ludzie sprawiają, że jesteśmy światowym liderem w zakresie dostarczania rozwiązań kontroli dostępu. W zamian otwieramy przed nimi wszystkie drzwi. Zatrudniając blisko 52 000 pracowników w ponad 70 różnych krajach pomagamy miliardom ludzi doświadczać dobrodziejstw bardziej otwartego świata. Nasze innowacje sprawiają, że wszelkiego rodzaju przestrzenie – fizyczne i wirtualne – są bezpieczniejsze i łatwiej dostępne.
Jako pracodawca doceniamy efekty pracy bardziej niż posiadane tytuły czy życiorys. Z nami możesz rozwijać swoją karierę w zgodzie ze swoimi aspiracjami i naszymi ambicjami, w oparciu o konstruktywne informacje zwrotne, pakiet szkoleń i możliwości rozwoju zawodowego. Nasi pracownicy starają się myśleć szeroko by móc działać bardziej kompleksowo w obszarach, w których to działanie przynosi największe efekty. Zachęcamy ich do tego, by chcieli podejmować działania na szczeblu lokalnym, regionalnym, a nawet globalnym.
Witając nowe osoby na naszym pokładzie, pragniemy, aby nasze zespoły były zróżnicowane i zintegrowane, cenimy również doświadczenie i umiejętność patrzenia na zagadnienia z różnych perspektyw.