Junior Konsultant systemów Call Center ze znajomością MS SQL

Dodane Niedziela, 19 Listopada 2017, 18:40:00, ID ogłoszenia: 61443
Do negocjacji
Junior Konsultant systemów Call Center ze znajomością MS SQL
Wyświetleń: 372

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, wiodącej firmy związanej z szerokim spektrum rozwiązań IT dla branży telco, szukamy obecnie:
Junior Konsultant systemów Call Center ze znajomością MS SQL


Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania
* Przyjazna współpraca z Klientem
* Wspieranie rozwoju systemów
* Praca jako II linia wsparcia

Wymagania:
* Chęć do rozwoju w technologiach Call Center i gotowość do uczestnictwa w licznych szkoleniach
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość rozwiązań Microsoft, SQL
* Gotowość do pełnienia dyżurów w wyznaczonych terminach (tzw. "bycie pod telefonem')
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
* Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateaway, IP PBX, SIP, SBC)
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, itp.)

Oferujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Praca w bliskim kontakcie ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
* Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref1032872945
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Dla naszego klienta, wiodącej firmy związanej z szerokim spektrum rozwiązań IT dla branży telco, szukamy obecnie:
Junior Konsultant systemów Call Center ze znajomością MS SQL


Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania
* Przyjazna współpraca z Klientem
* Wspieranie rozwoju systemów
* Praca jako II linia wsparcia

Wymagania:
* Chęć do rozwoju w technologiach Call Center i gotowość do uczestnictwa w licznych szkoleniach
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymaniu systemów IT
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość rozwiązań Microsoft, SQL
* Gotowość do pełnienia dyżurów w wyznaczonych terminach (tzw. "bycie pod telefonem')
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych
* Umiejętność pracy w zespole

Dodatkowe atuty:
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateaway, IP PBX, SIP, SBC)
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL, ININ, itp.)

Oferujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny
* Praca w bliskim kontakcie ze współpracownikami, brak charakteru korporacji
* Stabilne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów,
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref1032872945
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).