Inżynier Wdrożeń systemów Call Center ze znajomością CIC

Dodane Poniedziałek, 20 Listopada 2017, 11:30:00, ID ogłoszenia: 61505
Do negocjacji
Inżynier Wdrożeń systemów Call Center ze znajomością CIC
Wyświetleń: 312

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest polska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części Warszawy, obsługująca zewnętrznych klientów z zakresu systemów Call Center. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Wdrożeń systemów Call Center ze znajomością CIC


Realizowane zadania:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń

Nasze oczekiwania:
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center - minimum 2 lata,
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer),
* Dobra znajomość i doświadczenie w obsłudze systemu Customer Interaction Center (CIC) firmy Genesys/Interactive Intelligence (wymóg konieczny)
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Dodatkowe atuty:
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.)

Proponujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny, maksymalnie 2 spotkania
* Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów (nie jest to korporacja)
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref3496455795
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest polska firma z branży IT/Telco, ze wschodniej części Warszawy, obsługująca zewnętrznych klientów z zakresu systemów Call Center. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Inżynier Wdrożeń systemów Call Center ze znajomością CIC


Realizowane zadania:
* Utrzymanie systemów zgodnie z obowiązującymi procedurami,
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania,
* Przyjazna współpraca z klientem,
* Wspieranie rozwoju systemów,
* Dzielenie się wiedzą w formie warsztatów i szkoleń

Nasze oczekiwania:
* Doświadczenie we wdrażaniu lub utrzymywaniu systemów Call Center - minimum 2 lata,
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer),
* Dobra znajomość i doświadczenie w obsłudze systemu Customer Interaction Center (CIC) firmy Genesys/Interactive Intelligence (wymóg konieczny)
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Geteway,IP PBX, SIP,SBC),
* Umiejętności diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych,
* Znajomości rozwiązań Microsoft, SQL,
* Dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie,
* Dyspozycyjności, gotowości do wyjazdów służbowych, oraz do pełnienia dyżurów serwisowych,
* Umiejętności pracy w zespole projektowym.

Dodatkowe atuty:
* Posiadanie certyfikatów (np. Microsoft, SQL,ININ, itp.)

Proponujemy:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny, maksymalnie 2 spotkania
* Atrakcyjne wynagrodzenie w oparciu o umowę o pracę
* Premię kwartalną
* Przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole profesjonalistów (nie jest to korporacja)
* Stabilną pracę w firmie o wysokiej pozycji na rynku,
* Kontakt z najnowszymi technologiami i trendami rynku IT,
* Możliwość rozwoju i awansu,
* Uczestnictwo w specjalistycznych szkoleniach krajowych i zagranicznych,
* Elastyczne godziny pracy.

Nr ref: ref3496455795
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).