INFOLINIA PRZYCHODZĄCA MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Dodane Wtorek, 07 Czerwca 2016, 11:53:55, ID ogłoszenia: 21890
Do negocjacji
INFOLINIA PRZYCHODZĄCA MŁODSZY SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wyświetleń: 540

Opis ogłoszenia

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Nr. ref CCI/06/2016/WARSZAWA

(INFOLINIA PRZYCHODZĄCA)

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
• obsługę klientów Banku na infolinii przychodzącej,
• udzielanie informacji o produktach i ofercie,
• pomoc Klientom w obsłudze portfela produktów bankowych,
• realizację dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,
• dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
• minimum średniego wykształcenia,
• doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane,
• wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny ,
• motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe,
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności pracy w zespole,
• nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik,
• gotowości do pracy w systemie zmianowym,
Dołącz do nas, a otrzymasz:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
• benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
• samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
• pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
• pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.

Opis ogłoszenia

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
Nr. ref CCI/06/2016/WARSZAWA

(INFOLINIA PRZYCHODZĄCA)

Pracując u nas będziesz odpowiedzialny za:
• obsługę klientów Banku na infolinii przychodzącej,
• udzielanie informacji o produktach i ofercie,
• pomoc Klientom w obsłudze portfela produktów bankowych,
• realizację dyspozycji Klientów dotyczących posiadanych produktów,
• dbanie o wysoką jakość obsługi Klientów.
Oczekujemy od Ciebie:
• minimum średniego wykształcenia,
• doświadczenia w obsłudze Klienta – mile widziane,
• wysokiej kultury osobistej oraz znajomości zasad poprawnej polszczyzny ,
• motywacji do pracy z Klientem w oparciu o najbardziej atrakcyjne produkty rynkowe,
• bardzo dobrej znajomości pakietu MS Office,
• umiejętności pracy w zespole,
• nastawienia na osiąganie celów i zorientowanie na wynik,
• gotowości do pracy w systemie zmianowym,
Dołącz do nas, a otrzymasz:
• stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
• benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
• samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
• pracę w energicznym i ambitnym zespole, dla którego satysfakcja Klienta jest priorytetem,
• pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.