Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług: Warszawa

Dodane Sobota, 05 Lutego 2022, 19:34:11, ID ogłoszenia: 126011
Do negocjacji
Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług: Warszawa
Wyświetleń: 105

Opis ogłoszenia

Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług
Miejsce pracy: Warszawa


Feel Comfort to firma, w której łączymy cele biznesowe z interesami społecznymi. Projektujemy i wdrażamy specjalistyczne usługi dla firm, organizacji i instytucji, które chcą otworzyć się na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami. Feel Comfort to również agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Na co dzień pracujemy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami.
Poznajmy się - wyślij swoją aplikację tu: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Handlowiec-Specjalista-ds-sprzedazy-uslug/4967-3001-25-f1e-3756.html

Odwiedź nas na: feelcomfort.pl.

Wymagania:
 doświadczenie w pozyskiwaniu klientów (minimum 2-letnie poparte wynikami),
 doświadczenie w sprzedaży usług,
 wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy z obszaru technik sprzedaży,
 umiejętność dotarcia do osób decyzyjnych w organizacjach zatrudniających powyżej 200 osób,
 spryt i logika w działaniu, odwaga i inicjatywa w budowaniu relacji i kontakcie, elastyczność w działaniu, nieszablonowe podejście do rozwiązań,
 bezstresowe rozmawianie przez telefon, otwartość codziennej pracy z mailem i telefonem,
 partnerskie podejście do współpracy, wysoka kultura osobista, poczucie humoru i dobra energia.

Zakres obowiązków
 pozyskiwanie nowych klientów do długofalowej współpracy,
 docieranie do osób decyzyjnych z wykorzystaniem telefonu i maila,
 umawianie spotkań z potencjalnymi Klientami,
 aktywne szukanie rozwiązań i udoskonalanie procesu pozyskiwania klientów,
 budowanie trwałych relacji z klientami, które pozwolą nam na owocną współpracę,
 współpraca z innymi działami w firmie, co pozwoli na realizację usług i obsługę klienta na najwyższym poziomie.

Oferujemy
 stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B po 3-miesięcznym okresie próbnym,
 wynagrodzenie składające się z podstawy (5500 -6500 brutto) i atrakcyjnego systemu premiowego,
 wysoki poziom samodzielności, swobodę i przestrzeń do działania,
 niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
 dołączenie do poszerzającego się właśnie zespołu,
 dojrzałe podejście do współpracy, dbałość o dobrą atmosferę z szacunkiem dla Twoich wartości.

Chcesz z nami skontaktować? Zapraszamy: rekrutacja@feelcomfort.pl lub 728-442-860.

Opis ogłoszenia

Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług
Miejsce pracy: Warszawa


Feel Comfort to firma, w której łączymy cele biznesowe z interesami społecznymi. Projektujemy i wdrażamy specjalistyczne usługi dla firm, organizacji i instytucji, które chcą otworzyć się na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami. Feel Comfort to również agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Na co dzień pracujemy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami.
Poznajmy się - wyślij swoją aplikację tu: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Handlowiec-Specjalista-ds-sprzedazy-uslug/4967-3001-25-f1e-3756.html

Odwiedź nas na: feelcomfort.pl.

Wymagania:
 doświadczenie w pozyskiwaniu klientów (minimum 2-letnie poparte wynikami),
 doświadczenie w sprzedaży usług,
 wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy z obszaru technik sprzedaży,
 umiejętność dotarcia do osób decyzyjnych w organizacjach zatrudniających powyżej 200 osób,
 spryt i logika w działaniu, odwaga i inicjatywa w budowaniu relacji i kontakcie, elastyczność w działaniu, nieszablonowe podejście do rozwiązań,
 bezstresowe rozmawianie przez telefon, otwartość codziennej pracy z mailem i telefonem,
 partnerskie podejście do współpracy, wysoka kultura osobista, poczucie humoru i dobra energia.

Zakres obowiązków
 pozyskiwanie nowych klientów do długofalowej współpracy,
 docieranie do osób decyzyjnych z wykorzystaniem telefonu i maila,
 umawianie spotkań z potencjalnymi Klientami,
 aktywne szukanie rozwiązań i udoskonalanie procesu pozyskiwania klientów,
 budowanie trwałych relacji z klientami, które pozwolą nam na owocną współpracę,
 współpraca z innymi działami w firmie, co pozwoli na realizację usług i obsługę klienta na najwyższym poziomie.

Oferujemy
 stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B po 3-miesięcznym okresie próbnym,
 wynagrodzenie składające się z podstawy (5500 -6500 brutto) i atrakcyjnego systemu premiowego,
 wysoki poziom samodzielności, swobodę i przestrzeń do działania,
 niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
 dołączenie do poszerzającego się właśnie zespołu,
 dojrzałe podejście do współpracy, dbałość o dobrą atmosferę z szacunkiem dla Twoich wartości.

Chcesz z nami skontaktować? Zapraszamy: rekrutacja@feelcomfort.pl lub 728-442-860.