Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług: Warszawa
Dodane Sobota, 05 Lutego 2022, 19:34:11, ID ogłoszenia: 126011Opis ogłoszenia
Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług
Miejsce pracy: Warszawa
Feel Comfort to firma, w której łączymy cele biznesowe z interesami społecznymi. Projektujemy i wdrażamy specjalistyczne usługi dla firm, organizacji i instytucji, które chcą otworzyć się na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami. Feel Comfort to również agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Na co dzień pracujemy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami.
Poznajmy się - wyślij swoją aplikację tu: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Handlowiec-Specjalista-ds-sprzedazy-uslug/4967-3001-25-f1e-3756.html
Odwiedź nas na: feelcomfort.pl.
Wymagania:
doświadczenie w pozyskiwaniu klientów (minimum 2-letnie poparte wynikami),
doświadczenie w sprzedaży usług,
wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy z obszaru technik sprzedaży,
umiejętność dotarcia do osób decyzyjnych w organizacjach zatrudniających powyżej 200 osób,
spryt i logika w działaniu, odwaga i inicjatywa w budowaniu relacji i kontakcie, elastyczność w działaniu, nieszablonowe podejście do rozwiązań,
bezstresowe rozmawianie przez telefon, otwartość codziennej pracy z mailem i telefonem,
partnerskie podejście do współpracy, wysoka kultura osobista, poczucie humoru i dobra energia.
Zakres obowiązków
pozyskiwanie nowych klientów do długofalowej współpracy,
docieranie do osób decyzyjnych z wykorzystaniem telefonu i maila,
umawianie spotkań z potencjalnymi Klientami,
aktywne szukanie rozwiązań i udoskonalanie procesu pozyskiwania klientów,
budowanie trwałych relacji z klientami, które pozwolą nam na owocną współpracę,
współpraca z innymi działami w firmie, co pozwoli na realizację usług i obsługę klienta na najwyższym poziomie.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B po 3-miesięcznym okresie próbnym,
wynagrodzenie składające się z podstawy (5500 -6500 brutto) i atrakcyjnego systemu premiowego,
wysoki poziom samodzielności, swobodę i przestrzeń do działania,
niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
dołączenie do poszerzającego się właśnie zespołu,
dojrzałe podejście do współpracy, dbałość o dobrą atmosferę z szacunkiem dla Twoich wartości.
Chcesz z nami skontaktować? Zapraszamy: rekrutacja@feelcomfort.pl lub 728-442-860.
Opis ogłoszenia
Handlowiec - Specjalista ds. sprzedaży usług
Miejsce pracy: Warszawa
Feel Comfort to firma, w której łączymy cele biznesowe z interesami społecznymi. Projektujemy i wdrażamy specjalistyczne usługi dla firm, organizacji i instytucji, które chcą otworzyć się na zatrudnienie osób z niepełnosprawnościami. Feel Comfort to również agencja zatrudnienia wpisana do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia pod numerem 20127. Na co dzień pracujemy zarówno z firmami z sektora MŚP jak i z międzynarodowymi korporacjami.
Poznajmy się - wyślij swoją aplikację tu: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Handlowiec-Specjalista-ds-sprzedazy-uslug/4967-3001-25-f1e-3756.html
Odwiedź nas na: feelcomfort.pl.
Wymagania:
doświadczenie w pozyskiwaniu klientów (minimum 2-letnie poparte wynikami),
doświadczenie w sprzedaży usług,
wykształcenie wyższe oraz ukończone kursy z obszaru technik sprzedaży,
umiejętność dotarcia do osób decyzyjnych w organizacjach zatrudniających powyżej 200 osób,
spryt i logika w działaniu, odwaga i inicjatywa w budowaniu relacji i kontakcie, elastyczność w działaniu, nieszablonowe podejście do rozwiązań,
bezstresowe rozmawianie przez telefon, otwartość codziennej pracy z mailem i telefonem,
partnerskie podejście do współpracy, wysoka kultura osobista, poczucie humoru i dobra energia.
Zakres obowiązków
pozyskiwanie nowych klientów do długofalowej współpracy,
docieranie do osób decyzyjnych z wykorzystaniem telefonu i maila,
umawianie spotkań z potencjalnymi Klientami,
aktywne szukanie rozwiązań i udoskonalanie procesu pozyskiwania klientów,
budowanie trwałych relacji z klientami, które pozwolą nam na owocną współpracę,
współpraca z innymi działami w firmie, co pozwoli na realizację usług i obsługę klienta na najwyższym poziomie.
Oferujemy
stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę lub B2B po 3-miesięcznym okresie próbnym,
wynagrodzenie składające się z podstawy (5500 -6500 brutto) i atrakcyjnego systemu premiowego,
wysoki poziom samodzielności, swobodę i przestrzeń do działania,
niezbędne narzędzia do pracy (telefon, laptop),
dołączenie do poszerzającego się właśnie zespołu,
dojrzałe podejście do współpracy, dbałość o dobrą atmosferę z szacunkiem dla Twoich wartości.
Chcesz z nami skontaktować? Zapraszamy: rekrutacja@feelcomfort.pl lub 728-442-860.