DORADCA KLIENTA – branża budowlana

Dodane Poniedziałek, 06 Listopada 2017, 9:07:12, ID ogłoszenia: 60313
Do negocjacji
DORADCA KLIENTA – branża budowlana
Wyświetleń: 415

Opis ogłoszenia

Biuro rekrutacyjne PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MRPiPS (Certyfikat nr 15703).
Obecnie dla naszego Klienta – firmy specjalizującej się w produkcji wysokiej klasy karniszy, rolet, żaluzji, poszukujemy kandydatów na stanowisko:


DORADCA KLIENTA – branża budowlana


Lokalizacja: Warszawa, Bemowo

Do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim:

- doradztwo, sprzedaż i obsługa klientów w sklepie,
- opracowywanie wycen rolet,
- tworzenie raportów i innej dokumentacji,
- tworzenie harmonogramu pracy monterów.


Jeśli więc:

- posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),
- potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office,
- jesteś dobrze zorganizowany i potrafisz samodzielnie planować sobie pracę,
- jesteś komunikatywny,

APLIKUJ!


W zamian chcemy zaoferować Ci:

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – bezpośrednio u naszego Klienta,
- pracę od poniedziałku do piątku + co drugi weekend,
- wynagrodzenie podstawowe + premia od sprzedaży,
- możliwość rozwoju i awansu.


Aplikacje proszę przesyłać na adres: maja.lasek@grupaprofesja.com


Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”

Opis ogłoszenia

Biuro rekrutacyjne PROFESJA posiada wpis do Krajowego Rejestru Agencji Zatrudnienia prowadzonego przez MRPiPS (Certyfikat nr 15703).
Obecnie dla naszego Klienta – firmy specjalizującej się w produkcji wysokiej klasy karniszy, rolet, żaluzji, poszukujemy kandydatów na stanowisko:


DORADCA KLIENTA – branża budowlana


Lokalizacja: Warszawa, Bemowo

Do Twoich obowiązków należeć będzie przede wszystkim:

- doradztwo, sprzedaż i obsługa klientów w sklepie,
- opracowywanie wycen rolet,
- tworzenie raportów i innej dokumentacji,
- tworzenie harmonogramu pracy monterów.


Jeśli więc:

- posiadasz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane doświadczenie w branży budowlanej),
- potrafisz dobrze obsługiwać pakiet MS Office,
- jesteś dobrze zorganizowany i potrafisz samodzielnie planować sobie pracę,
- jesteś komunikatywny,

APLIKUJ!


W zamian chcemy zaoferować Ci:

- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę – bezpośrednio u naszego Klienta,
- pracę od poniedziałku do piątku + co drugi weekend,
- wynagrodzenie podstawowe + premia od sprzedaży,
- możliwość rozwoju i awansu.


Aplikacje proszę przesyłać na adres: maja.lasek@grupaprofesja.com


Prosimy o dopisanie w CV klauzuli o ochronie danych osobowych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).”