Asystent/-ka - Recepcjonista/-ka
Dodane Czwartek, 01 Stycznia 1970, 1:00:00, ID ogłoszenia: 74734Opis ogłoszenia
Firma MAC Auditor sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie poszukuje Recepcjonistki / Recepcjonisty - Asystentki / Asystenta.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: DO/2018
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• obsługa oraz prowadzenie recepcji biura
• przyjmowanie gości firmy oraz kierowanie do odpowiednich osób/działów w firmie
• obsługa centrali telefonicznej, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
• przygotowanie oraz rezerwacja spotkań biznesowych oraz sal konferencyjnych, w tym prowadzenie kalendarza rezerwacji sal
• współpraca ze wszystkimi działami w firmie
• prowadzenie kasy firmowej
• wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
• wystawianie faktur sprzedaży
Wymagania:
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (obsługa klientów anglojęzycznych)
• praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
• umiejętność organizacji czasu pracy
• dokładność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
• wysoka komunikatywność
Informujemy, że praca będzie się odbywać według ustalonych procedur oraz przy wsparciu merytorycznym i organizacyjnym. W newralgicznych momentach może się odbywać pod presją czasu i w stresujących sytuacjach.
Oferujemy:
• Pracę od poniedziałku do piątku
• Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00; możliwość pracy na część etatu
• Atrakcyjne miejsce pracy na Mokotowie
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.
Opis ogłoszenia
Firma MAC Auditor sp. z o. o. z siedzibą w Warszawie poszukuje Recepcjonistki / Recepcjonisty - Asystentki / Asystenta.
Miejsce pracy: Warszawa
Numer referencyjny: DO/2018
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie:
• obsługa oraz prowadzenie recepcji biura
• przyjmowanie gości firmy oraz kierowanie do odpowiednich osób/działów w firmie
• obsługa centrali telefonicznej, poczty tradycyjnej oraz elektronicznej
• współpraca z zewnętrznymi dostawcami oraz partnerami firmy
• dbanie o prawidłowy obieg dokumentów oraz przepływ korespondencji
• przygotowanie oraz rezerwacja spotkań biznesowych oraz sal konferencyjnych, w tym prowadzenie kalendarza rezerwacji sal
• współpraca ze wszystkimi działami w firmie
• prowadzenie kasy firmowej
• wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
• wystawianie faktur sprzedaży
Wymagania:
• znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (obsługa klientów anglojęzycznych)
• praktyczna znajomość programów pakietu MS Office (Word, Excel, Power Point)
• umiejętność organizacji czasu pracy
• dokładność i zaangażowanie w wykonywanie powierzonych zadań
• wysoka komunikatywność
Informujemy, że praca będzie się odbywać według ustalonych procedur oraz przy wsparciu merytorycznym i organizacyjnym. W newralgicznych momentach może się odbywać pod presją czasu i w stresujących sytuacjach.
Oferujemy:
• Pracę od poniedziałku do piątku
• Godziny pracy: 8:00-16:00 lub 10:00-18:00; możliwość pracy na część etatu
• Atrakcyjne miejsce pracy na Mokotowie
Informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi Kandydatami.