Asystent/-ka Project Managera

Dodane Czwartek, 09 Czerwca 2016, 12:02:58, ID ogłoszenia: 22057
Do negocjacji
Asystent/-ka Project Managera
Wyświetleń: 569

Opis ogłoszenia

HRO Personnel, to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Asystent/-ka Project Managera
Lokalizacja: Stare Babice (pod Warszawą)
Numer referencyjny: APM/06/2016

Wykwalifikowanego pracownika poszukujemy dla naszego klienta, polskiej firmy stolarskiej, realizującej projekty w Polsce i na całym świecie, współpracującego z globalnymi markami.

Obowiązki:
- bieżące wsparcie Project Managerów przy realizacji projektów od strony administracyjnej (kompleksowa pomoc przy realizacji: kontakt z klientem, organizacja podróży, nadzór nad procesem produkcji itp.);
- koordynowanie wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, kupno biletów);
- przygotowywanie raportów, prezentacji, nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja;
- wsparcie pozostałych działów (projektowego, finansowego, produkcyjnego);
- obowiązki związane z pracą Office Managera (obsługa korespondencji, przyjmowanie gości).

Oczekujemy:
- doświadczenie na stanowisku Asystenta/-tki, przy organizacji eventów lub podobne;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją;
- bardzo dobra organizacja i duża samodzielność w pracy;
- zorientowanie na cel oraz wytrwałość w realizacji zadań;
- inicjatywa i dynamika w działaniu;
- nastawienie na rozwój zawodowy.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- standardowe godziny pracy: 8:00-16:00;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwijania swoich umiejętności;
- udział w międzynarodowych projektach, praca wśród profesjonalistów.


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail:
joanna.marszal@hropersonnel.com

Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości numeru referencyjnego oferty: APM/06/2016


Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Uwaga! Aplikacje niezawierające powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.

Opis ogłoszenia

HRO Personnel, to dynamicznie rozwijający się dostawca usług w obszarze rekrutacji i zarządzania zasobami ludzkimi (numer wpisu do rejestru 6696). Świadczymy usługi w zakresie realizacji projektów z obszaru zarządzania zasobami ludzkimi – w tym usługi rekrutacyjne na wszystkie szczeble zarządzania, pracy tymczasowej, outsourcingu kadrowo-płacowego oraz outsourcingu personelu.

Asystent/-ka Project Managera
Lokalizacja: Stare Babice (pod Warszawą)
Numer referencyjny: APM/06/2016

Wykwalifikowanego pracownika poszukujemy dla naszego klienta, polskiej firmy stolarskiej, realizującej projekty w Polsce i na całym świecie, współpracującego z globalnymi markami.

Obowiązki:
- bieżące wsparcie Project Managerów przy realizacji projektów od strony administracyjnej (kompleksowa pomoc przy realizacji: kontakt z klientem, organizacja podróży, nadzór nad procesem produkcji itp.);
- koordynowanie wyjazdów służbowych (rezerwacja hoteli, kupno biletów);
- przygotowywanie raportów, prezentacji, nadzór nad dokumentacją i jej archiwizacja;
- wsparcie pozostałych działów (projektowego, finansowego, produkcyjnego);
- obowiązki związane z pracą Office Managera (obsługa korespondencji, przyjmowanie gości).

Oczekujemy:
- doświadczenie na stanowisku Asystenta/-tki, przy organizacji eventów lub podobne;
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją;
- bardzo dobra organizacja i duża samodzielność w pracy;
- zorientowanie na cel oraz wytrwałość w realizacji zadań;
- inicjatywa i dynamika w działaniu;
- nastawienie na rozwój zawodowy.

Oferujemy:
- stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę;
- standardowe godziny pracy: 8:00-16:00;
- atrakcyjne wynagrodzenie;
- możliwość rozwijania swoich umiejętności;
- udział w międzynarodowych projektach, praca wśród profesjonalistów.


Zainteresowane osoby prosimy o przesyłanie CV na adres e-mail:
joanna.marszal@hropersonnel.com

Prosimy o umieszczenie w temacie wiadomości numeru referencyjnego oferty: APM/06/2016


Uprzejmie informujemy, iż kontaktujemy się tylko z wybranymi osobami. Kandydatów, biorących udział w procesach rekrutacyjnych rejestrujemy w naszej bazie danych. Nadesłanych dokumentów nie zwracamy.

Prosimy o dopisanie klauzuli: "Zgadzam się na wykorzystanie przez firmę HRO Personnel Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Puławska 182 danych osobowych w celu pośrednictwa pracy (posiadania i przetwarzania przekazanych danych osobowych oraz ich udostępniania klientom w ramach prowadzonych projektów rekrutacyjnych) zgodnie z obowiązującą Ustawą o Ochronie Danych Osobowych (Dz.U.2002 r. Nr 101 poz. 926) aż do momentu pisemnego wycofania zgody. Potwierdzam, że zostałem poinformowany o prawach do zmiany, dostępu i ochrony tych danych".

Uwaga! Aplikacje niezawierające powyższej klauzuli nie będą brane pod uwagę w procesie rekrutacji.