Asystent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim

Dodane Poniedziałek, 11 Października 2021, 13:19:52, ID ogłoszenia: 123449
1 zł
Asystent ds. Obsługi Klienta z językiem niemieckim
Wyświetleń: 59

Opis ogłoszenia

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Zakres obowiązków:
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi,
• wsparcie w obsłudze reklamacji i tworzeniu analiz,
• dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
• wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1) – wymagane,
• komunikatywność, asertywność,
• praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Dołączając do nas zyskujesz:
• wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
• kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy,
• elastyczny czas pracy (zaczynasz między 8 a 11),
• wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
• opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
• komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy.
Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?
Nie czekaj, aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8cea1fb2e46e4c9f9a42156a6d3e5fcd

Opis ogłoszenia

Pozytywne relacje, energia, możliwość rozwoju. Z czym kojarzą Ci się te wartości? Mamy nadzieję, że od teraz będzie to dla Ciebie Promedica24.
Czym się zajmujemy? Jesteśmy firmą, dla której głównym celem jest opieka. Jako lider na rynku usług opiekuńczych aktywnie działamy w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Bułgarii, Rumunii oraz Polsce. Niezależnie od stanowiska, na które aplikujesz, możemy Cię zapewnić – Twoja obecność w Centrali lub jednym z naszych oddziałów w całej Polsce będzie miała realny wpływ na to, co się dzieje w naszej organizacji.
Chcesz wiedzieć więcej? Przyjdź do naszego biura lub odwiedź stronę internetową www.promedica24.pl – z przyjemnością odpowiemy na Twoje pytania.
Zakres obowiązków:
• telefoniczny i mailowy kontakt z klientami niemieckojęzycznymi,
• wsparcie w obsłudze reklamacji i tworzeniu analiz,
• dbanie o poprawny obieg dokumentacji,
• wprowadzanie danych do systemu.
Wymagania:
• bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1) – wymagane,
• komunikatywność, asertywność,
• praktyczna znajomość pakietu MS Office.
Dołączając do nas zyskujesz:
• wsparcie i pomoc w bieżącej pracy, bo przecież na opiece znamy się najlepiej,
• kompleksowe wdrożenie, które pozwoli Ci poczuć się pewnie już od pierwszych dni pracy,
• elastyczny czas pracy (zaczynasz między 8 a 11),
• wykorzystanie języka obcego w codziennej pracy,
• zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
• dofinansowanie do ubezpieczenia grupowego oraz Karty MultiSport,
• opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny,
• komfortowe, dobrze wyposażone i usytuowane w dogodnej lokalizacji miejsce pracy.
Jesteś już wystarczająco przekonany, żeby ułożyć z nami swoją karierę?
Nie czekaj, aplikuj poprzez link:
https://system.erecruiter.pl/FormTemplates/RecruitmentForm.aspx?WebID=8cea1fb2e46e4c9f9a42156a6d3e5fcd