Asystent CRM – praca zdalna
Dodane Czwartek, 27 Kwietnia 2023, 16:26:36, ID ogłoszenia: 135374Opis ogłoszenia
Obecnie prowadzimy proces rekrutacji dla naszego klienta, który specjalizuje się w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników na potrzeby rynku pracy w Polsce oraz działa w obszarze legalizacji pobytu obcokrajowców. Zapraszamy Państwa serdecznie do zapoznania się z ofertą pracy oraz aplikowania.
LICZBA POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW: 1
Asystent CRM – praca zdalna
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-CRM-praca-zdalna/5345-3304-25-f27-3756.html
ZADANIA:
• Rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących programu lojalnościowego od Contact Center,
• Tworzenie komunikacji wewnętrznej,
• Nadzór nad przepływem informacji dotyczących aktualnych oraz przyszłych promocji,
• Tworzenie plików Excel, wprowadzanie danych, generowanie raportów,
• Tworzenie materiałów POS.
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
• Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
• Znajomość systemów sprzedażowych (mile widziane),
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany,
• Znajomość Microsoft Office, PowerPoint i Excel.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• Umowę o pracę na 1 etat,
• Elastyczne godziny pracy (możliwość indywidualnego dostosowania),
• Pracę w pełni zdalną,
• Wynagrodzenie w wysokości 3490 zł brutto,
• Możliwość rozwoju zawodowego.
Opis ogłoszenia
Obecnie prowadzimy proces rekrutacji dla naszego klienta, który specjalizuje się w poszukiwaniu wykwalifikowanych pracowników na potrzeby rynku pracy w Polsce oraz działa w obszarze legalizacji pobytu obcokrajowców. Zapraszamy Państwa serdecznie do zapoznania się z ofertą pracy oraz aplikowania.
LICZBA POSZUKIWANYCH KANDYDATÓW: 1
Asystent CRM – praca zdalna
LINK DO APLIKOWANIA: https://aplikuj.hrlink.pl/aplikacja/Asystent-CRM-praca-zdalna/5345-3304-25-f27-3756.html
ZADANIA:
• Rozpatrywanie zgłoszeń dotyczących programu lojalnościowego od Contact Center,
• Tworzenie komunikacji wewnętrznej,
• Nadzór nad przepływem informacji dotyczących aktualnych oraz przyszłych promocji,
• Tworzenie plików Excel, wprowadzanie danych, generowanie raportów,
• Tworzenie materiałów POS.
WYMAGANIA:
• Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności (mile widziane),
• Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (mile widziane),
• Umiejętność logicznego i analitycznego myślenia,
• Znajomość systemów sprzedażowych (mile widziane),
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole,
• Samodzielność w działaniu oraz otwartość na zmiany,
• Znajomość Microsoft Office, PowerPoint i Excel.
NASZ KLIENT OFERUJE:
• Umowę o pracę na 1 etat,
• Elastyczne godziny pracy (możliwość indywidualnego dostosowania),
• Pracę w pełni zdalną,
• Wynagrodzenie w wysokości 3490 zł brutto,
• Możliwość rozwoju zawodowego.