Asystent biura (Agencja Nieruchomości) - Warszawa

Dodane Środa, 27 Marca 2019, 9:03:36, ID ogłoszenia: 86763
Do negocjacji
Asystent biura (Agencja Nieruchomości) - Warszawa
Wyświetleń: 384

Opis ogłoszenia

Agencja Nieruchomości z siedzibą w centrum Warszawy zatrudni osobę na stanowisko: Asystent biura.

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

-wprowadzanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości do systemu IMO;
- odbieranie telefonów, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
- porządkowanie dokumentacji;
- umawianie prezentacji nieruchomości, prowadzenie kalendarza spotkań Pośredników;
- realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy.

Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego;
- statusu studenta;
- znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- doskonałej organizacji pracy, sumienności, uczciwości;
- ponadprzeciętnej komunikatywności;
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się.

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia;
- pracę w wymiarze 4-8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu;
- profesjonalne narzędzia pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.

Wyślij do nas swoje CV na adres: info@abcwork.eu
W tytule maila "ASYSTENT BIURA - WARSZAWA"

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu oraz dołączonych dokumentach przez ABC Work Sp. z o.o. Sp. K., ul. Terebelska 67a, 21-500 Biała Podlaska, KRS:0000573024 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym w procesie rekrutacyjnym."

Informujemy, że udostępnianie danych jest obowiązkowe, w celu realizacji usługi.

Opis ogłoszenia

Agencja Nieruchomości z siedzibą w centrum Warszawy zatrudni osobę na stanowisko: Asystent biura.

Do obowiązków zatrudnionej osoby należeć będzie:

-wprowadzanie ofert sprzedaży/wynajmu nieruchomości do systemu IMO;
- odbieranie telefonów, obsługa korespondencji tradycyjnej i elektronicznej;
- porządkowanie dokumentacji;
- umawianie prezentacji nieruchomości, prowadzenie kalendarza spotkań Pośredników;
- realizowanie prac wspomagających bieżące funkcjonowanie biura firmy.

Od Kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia średniego;
- statusu studenta;
- znajomości obsługi komputera i urządzeń biurowych;
- doskonałej organizacji pracy, sumienności, uczciwości;
- ponadprzeciętnej komunikatywności;
- znajomości języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodne komunikowanie się.

Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenia;
- pracę w wymiarze 4-8 godzin dziennie przez 5 dni w tygodniu;
- profesjonalne narzędzia pracy;
- możliwość zdobycia doświadczenia zawodowego.

Wyślij do nas swoje CV na adres: info@abcwork.eu
W tytule maila "ASYSTENT BIURA - WARSZAWA"

Prosimy o załączenie klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zamieszczonych w niniejszym formularzu oraz dołączonych dokumentach przez ABC Work Sp. z o.o. Sp. K., ul. Terebelska 67a, 21-500 Biała Podlaska, KRS:0000573024 w celu związanym z udziałem mojej osoby w niniejszym w procesie rekrutacyjnym."

Informujemy, że udostępnianie danych jest obowiązkowe, w celu realizacji usługi.