Analiza dla e-commerce (sklepy internetowe)
Dodane Czwartek, 25 Kwietnia 2019, 6:33:46, ID ogłoszenia: 88343Opis ogłoszenia
Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.
Zakres usługi
- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących
- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza rentowności
- Analiza przyczynowa zmian rentowności
- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków
- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe
- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)
- Analiza zachowań klientów
- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta
- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu
- Analiza koszyków zamówień
- Analiza zwrotów towarów
- Analiza efektywności kampanii promocyjnej
- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce
- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku
- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej
- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego
- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy
- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy
Więcej informacji:
http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce
Opis ogłoszenia
Wykonujemy analizy dla e-commerce.
Usługa jest kierowana do sklepów internetowych, które chcą zwiększyć sprzedaż, obniżyć koszty operacyjne i poprawić rentowność sprzedaży oraz ekonomiczną efektywność.
Działalność sklepu internetowego wiąże się z generowaniem olbrzymiej liczby danych.
Na rynku coraz częściej wygrywają sklepy internetowe, które potrafią nie tylko gromadzić dane, ale również te dane odpowiednio analizować, selekcjonować, grupować, porównywać i łączyć, ponieważ tylko dane odpowiednio przetworzone stają się cenną dla firmy informacją.
Zakres usługi
- Analiza towarów najszybciej i najwolniej rotujących
- Analiza sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza przyczynowa zmian sprzedaży, kosztów i zysków
- Analiza rentowności
- Analiza przyczynowa zmian rentowności
- Prognozowanie zmian sprzedaży i zysków
- Analiza sezonowości sprzedaży i jej wpływu na zapasy magazynowe
- Optymalizacja zapasów magazynowych (wyznaczanie optymalnej wielkości zamówienia oraz poziomu Reorder Point)
- Analiza zachowań klientów
- Analiza kosztu pozyskania i utrzymania klienta
- Optymalizacja kosztów funkcjonowania sklepu
- Analiza koszyków zamówień
- Analiza zwrotów towarów
- Analiza efektywności kampanii promocyjnej
- Monitorowanie zmian wskaźników KPI dla e-commerce
- Analiza i wskazanie pozycji asortymentowych, które mają największy wpływ na zmiany sprzedaży i tworzenie zysku
- Analiza zachowań konkurentów należących do tej samej grupy strategicznej
- Analiza czynników zewnętrznych w tym makroekonomicznych, które w dłuższym okresie będą wpływały na sprzedaż i zyski sklepu internetowego
- Miesięczny raport/sprawozdanie z analizy
- Przetwarzanie i analiza innych danych zbieranych przez sklep internetowy
Więcej informacji:
http://www.strattek.pl/oferta-dla-msp/analiza-e-commerce