Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server, SQL, Active Directory, zagadnienia sieciowe)

Dodane Niedziela, 19 Listopada 2017, 16:55:00, ID ogłoszenia: 61424
Do negocjacji
Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server, SQL, Active Directory, zagadnienia sieciowe)
Wyświetleń: 351

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest polska firma IT/telco ze wschodniej części Warszawy, dostarczająca usługi dla topowych polskich firm. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server, SQL, Active Directory, zagadnienia sieciowe)


Zakres obowiązków:
* Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania
* Przyjazna współpraca z klientem
* Wspieranie rozwoju systemów
* Wsparcie użytkownika jako II linia wsparcia

Od Kandydatów wymagamy:
* Znajomość technologii Microsoft - Windows Server
* Znajomość SQL, Active Directory
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router)
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych (tzw. "bycie pod telefonem')

Mile widziane:
* Znajomość HTML na poziomie pisania skryptów
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC)
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
* Posiadanie certyfikatów Microsoft (np. Microsoft, SQL, ININ itp.)

Firma oferuje:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - jedno, maksymalnie dwa spotkania
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
* Komfortowe warunki pracy, bliska współpraca z przełożonymi, brak charakteru korporacyjnego
* Możliwości rozwoju, awansów
* Bogaty pakiet szkoleń
* Narzędzie niezbędne do pracy

Nr ref: ref1571257233
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).

Opis ogłoszenia

Naszym klientem jest polska firma IT/telco ze wschodniej części Warszawy, dostarczająca usługi dla topowych polskich firm. Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Administrator Windows, II linia wsparcia (Windows Server, SQL, Active Directory, zagadnienia sieciowe)


Zakres obowiązków:
* Utrzymanie systemów IT zgodnie z obowiązującymi procedurami
* Instalacja i konfiguracja oprogramowania
* Przyjazna współpraca z klientem
* Wspieranie rozwoju systemów
* Wsparcie użytkownika jako II linia wsparcia

Od Kandydatów wymagamy:
* Znajomość technologii Microsoft - Windows Server
* Znajomość SQL, Active Directory
* Umiejętność diagnozowania i rozwiązywania problemów technicznych
* Znajomość zagadnień sieciowych (LAN, WAN, Router)
* Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i w piśmie
* Dyspozycyjność, gotowość do pełnienia dyżurów serwisowych (tzw. "bycie pod telefonem')

Mile widziane:
* Znajomość HTML na poziomie pisania skryptów
* Znajomość systemu CIC firmy Interactive Intelligence/Genesys
* Znajomość zagadnień telekomunikacyjnych (Gateway, IP PBX, SIP, SBC)
* Znajomość systemów Call Center (IVR, CTI, Dialer)
* Posiadanie certyfikatów Microsoft (np. Microsoft, SQL, ININ itp.)

Firma oferuje:
* Szybki i sprawny proces rekrutacyjny - jedno, maksymalnie dwa spotkania
* Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie
* Komfortowe warunki pracy, bliska współpraca z przełożonymi, brak charakteru korporacyjnego
* Możliwości rozwoju, awansów
* Bogaty pakiet szkoleń
* Narzędzie niezbędne do pracy

Nr ref: ref1571257233
W odpowiedzi na ogłoszenie prosimy o załączenie CV wraz z numerem referencyjnym (e-mail: praca1@teamquest.pl).